جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

رادیو ۱۰ برنامه برای جشنواره فجر ۳۷ دارد

جلسه هماهنگی نمایندگان برنامه‌های رادیویی جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: جلسه هماهنگی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با حضور مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره در دفتر مدیر شبکه فرهنگ برگزار شد.

به گزارش سینماپرس؛ در این نشست که با حضور نمایندگان شبکه های رادیویی و مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در دفتر شبکه فرهنگ برگزار شد درباره هماهنگی های لازم در خصوص تخصیص مکان مناسب برای استقرار استودیو های رادیو ،تامین امکانات لازم فنی و ورود و خروج میهانان برنامه های رادیو بحث و گفت و گو شد .

محمد صادق رحمانیان مدیر رادیو فرهنگ در این نشست گفت: امسال معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران با ۱۰ عنوان برنامه و ۹ شبکه رادیویی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را پوشش می دهد. برداشت ۳۷ رادیو فرهنگ ، کافه هنر و حوض نقره رادیو ایران ،سینما هویت و عصر من رادیو جوان ، سودای سیمرغ رادیو گفتگو ،اقتصاد حوالی فرهنگ رادیو اقتصاد، تهران من و سی و هفت رادیو تهران، ارغوان هنر رادیو نمایش .

واحد چند رسانه ای معاونت صدا برای اولین بار به صورت تصویری برنامه های زنده رادیو را پوشش می دهد.

مسعود نجفی در این نشست اعلام کرد مراسم افتتاحیه نهم بهمن در پردیس تئاتر تهران (خاوران) ساعت ۱۸، مراسم اختتامیه ۲۲ بهمن در برج میلاد در ادامه نجفی گفت امسال به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب قرار است روز ۱۳ بهمن در مراسمی از تمامی کسانی که در ۳۶ دوره قبلی جشنواره فیلم فجر سیمرغ گرفته اند به ضیافت شام دعوت شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.