جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

با حضور هنرمندان و اهالی رسانه در سینما عصرجدید؛

اکران خصوصی فیلم سینمایی «سندباد و سارا» در ژانر کودک و نوجوان برگزار شد

اکران خصوصی فیلم سندباد و سارا

سینماپرس: اکران خصوصی فیلم سینمایی «سندباد و سارا» به کارگردانی غلامرضا آزادی و تهیه کنندگی فریال بهزاد با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه همراه با عوامل فیلم، چهارشنبه ۳ بهمن ماه) در سینما عصرجدید برگزار شد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم «سندباد و سارا»، عوامل این فیلم سینمایی از جمله: مهدی امینی خواه، شهرام لاسمی، غلامرضا آزادی، فریال بهزاد و... در کنار سینماگرانی همچون: امیرحسین شریفی، سارا صوفیانی، سیامک اشعریون، نیلوفر محمودی و... همراه با سایر مهمانانی که جزو چهره های فرهیخته و هنری کشور بودند به تماشای این فیلم نشستند.

این فیلم روایتگر ماجراهای کودکانه و بر گرفته از داستان سندباد است؛ «سندباد و سارا» فیلمی فانتزی است که قطعا علاوه بر کودکان و نوجوانان، خانواده ها را نیز جذب خواهد کرد.

قصه این فیلم اینگونه آغاز می شود که طی اتفاقاتی سندباد به ایران می رسد و در ایران دچار چالش های جالبی می شود که پیشنهاد می شود.
بازیگران این فیلم عبارتند از: مهدی امینی خواه، شهرام لاسمی، الهام طموری و...
 

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: پیام آزادی، تدوین: مینا تقوی، صدابردار: فرید نوابی، طراح صحنه: غلامرضا آزادی، آهنگساز: مهدی خیرخواهی، جلوه های کامپیوتری: ایمان قائم مقامی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.