چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

تقدیر خانواده شهیدان مدافع حرم از کارگردان «عابدان کهنز»

قدردانی خانواده شهیدان مدافع حرم از کارگردان مستند «عابدان کهنز»

سینماپرس: خانواده شهیدان مدافع مصطفی صدرزاده، محمد آژند، سجاد عفتی و جانبازان مدافع حرم غلام‌عباس حاج نصیری و رضا سلمانی با حضور در منزل مجید رستگار، کارگردان مستند «عابدان کهنز» از او تقدیر کردند.

به گزارش سینماپرس، خانواده شهیدان مدافع مصطفی صدرزاده، محمد آژند، سجاد عفتی و جانبازان مدافع حرم غلام عباس حاج نصیری و رضا سلمانی با حضور در منزل مجید رستگار کارگردان مستند «عابدان کهنز» از او تقدیر کردند. در این دیدار امام جماعت، هیأت امنا و جمعی از موسسین مسجد امیر المومنین (ع) کهنز شهریار و جمعی از همسنگران شهیدان صدرزاده، آژند و عفتی نیز حضور داشتند، با اهدای هدایایی از مجید رستگار قدردانی شد.

مستند «عابدان کهنز» عابدان کُهَنز» روایت تربیت، شکوفایی و بالندگی نوجوانان مسجد امیرالمومنین (ع) کُهَنز شهریار است که در وقایع مهم انقلاب اسلامی از جمله فتنه ۸۸ و فتنه تروریست‌های تکفیری در سوریه حضوری فعال داشته‌اند.

در معرفی این فیلم آمده است: «کُهَنز»، در شهرستان شهریار قرار دارد. این منطقه، مدت‌ها به حال خود رها می‌شود؛ رونق خرید و فروش مواد مخدر و وجود باغ‌هایی در آنجا که منشأ بی‌بند و باری است، شرایط فرهنگی منطقه را ناامن می کند. گروهی از رزمنده‌های دفاع مقدس با خانواده‌هایشان به آنجا می‌روند و در شهرکی به نام ولی عصر (عج) ساکن شوند. اهالی جدید، مسجد «امیرالمؤمنین (ع)» را می سازند و قدم در مسیر جهادی دیگر می گذارند. مستند، روایتی از این مسجد دارد که سه شهید و دو جانباز مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است.

مستند «عابدان کهنز» در نهمین جشنواره عمار موفق به کسب لوح افتخار بخش مستند مدافعان حرم و همچنین فانوس مردمی پراستقبال‌ترین اثر این جشنواره شد.

اکران سراسری این مستند، از هفته پیش شروع شده و علاقمندان برای اکران این مستند که به کارگردانی مجید رستگار و تهیه کنندگی امیر مهریزدان در مدرسه مستند عمار تولید شده است، می‌توانند به سایت «عماریار» به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.