سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

یوسفعلی میرشکاک به «شب روایت» می‏‌آید

یوسفعلی میرشکاک - برنامه «شب روایت»

سینماپرس: برنامه زنده تلویزیونی «شب روایت» امشب، ۲ بهمن‌ماه میزبان یوسفعلی میرشکاک خواهد بود و با این نویسنده و شاعر کشورمان درباره ادبیات انتقادی نسبت به موضوعات اجتماعی به گفتگو می‏‌نشیند.

به گزارش سینماپرس، شانزدهمین قسمت از برنامه زنده ادبی «شب روایت» ساعت ۲۳ امشب، سه‌شنبه دوم بهمن ماه با محوریت «طنز سیاسی-اجتماعی و رویکرد ادبیات انتقادی در وقایع مهم اجتماعی» در کنداکتور شبکه چهار قرار خواهد گرفت و در این رابطه مخاطبان شاهد گفتگوی مجری برنامه با یوسفعلی میرشکاک خواهند بود.

یوسفعلی میرشکاک متولد ۱۳۳۸، شاعر، نقاش و منتقد معاصر بیش از چهل سال است که در حوزه ادبیات حضور مستمر داشته و علاوه بر سرایش شعر، در عرصه‌های مختلف از نقد ادبی و طنز تا مقالات سیاسی، اجتماعی، هنری و مذهبی قلم زده است.

او تاکنون کتب بسیاری را به زیر چاپ برده که «در سایه سیمرغ»، «دیپلمات نامه»، «ماه و کتان»، «قلندران خلیج»، «غزلیات بیدل»، «از چشم اژدها»، «ستیز با خویشتن و جهان»، «غفلت و رسانه‌های فراگیر»، «فرامرزنامه»، «از زبان یک یاغی»، «جمال و تفصیل» و ... برخی از این اثار را دربرمی گیرند.

از دیگر بخش‌های مختلف این برنامه تلویزیونی می‌توان به اخبار هفته گذشته بازار کتاب، معرفی کتاب، خوانش داستان نویسندگان، و دیگر آیتم‌های مرتبط با حوزه ادبیات و تاریخ ادب کشورمان، اشاره داشت.

«شب روایت» ویژه موضوعات و مباحث ادبیات ایران به تهیه‌کنندگی حسین شاه‌مرادی است که با سردبیری و اجرای حجت‌الاسلام مسعود دیانی سهشنبه‌شب‌ها به شکل زنده از ساعت ۲۳ به مدت ۷۵ دقیقه در کنداکتور پخش شبکه چهار سیما قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.