دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

مستند «برادرم یعنی» روی آنتن می رود

برنامه  «به اضافه مستند»

سینماپرس: مستند «برادرم یعنی» به کارگردانی احسان کاریزی، در دهمین قسمت از فصل سوم «به اضافه مستند» پخش و نقد و بررسی می شود.

به گزارش سینماپرس، دهمین قسمت از فصل سوم «به اضافه مستند» با پخش و بررسی فیلم «برادرم یعنی» ساخته احسان کاریزی است پیش روی مخاطبان شبکه مستند قرار خواهد گرفت.

سوژه این مستند، مجید رحیمی صاحب یکی از بزرگ‌ترین برندهای مواد شوینده و بهداشتی در کشور است که در سال ۹۰ و ۹۱ ورشکست می‌شود. او این روزها با راه‌اندازی کسب و کاری جدید، روزگار جدیدی را تجربه می‌کند. انصاف در کسب، مشتری‌مداری و تلاش برای کسب روزی حلال در شرایط بد اقتصادی، مهم‌ترین ویژگی‌های این تولیدکننده است که باعث شده است عبارت «برادری» را به بهترین نحو معنا کند.

در این قسمت و پس از پخش مستند، ابراهیم رزاقی اقتصاددان برجسته کشور و احسان کاریزی کارگردان این فیلم، مهمان برنامه خواهند بود و با موضوع تحریم‌های اقتصادی کشور، راه‌های گذر از آن و حل مشکلات معیشتی مردم صحبت خواهند کرد.

علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

این مستند ۵۰ دقیقه‌ای که به کارگردانی احسان کاریزی تولید شده است، برای اولین بار در برنامه «به اضافه مستند» پخش و رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه دوم بهمن ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه سوم بهمن ساعت ۹ و جمعه پنجم بهمن ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.

به اضافه مستند مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.