شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

محمدرضا فروتن از امشب به شبکه نمایش می‌رود

محمدرضا فروتن

سینماپرس: این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم هایی از "محمدرضا فروتن " در جدول پخش صحنه‌گران (مرور آثار) شبکه نمایش قرار گرفته است.

به گزارش سینماپرس،‌ محمدرضا فروتن با بازی در فیلم‌های مرسدس و اعتراض به شهرت رسید و سپس فیلم‌های قرمز، دو زن، متولد ماه مهر، زیر پوست شهر و شب یلدا او را به یک بازیگر مطرح در سینمای ایران تبدیل کردند. او برای بازی در قرمز از هفدهمین جشنواره فیلم فجر و برای بازی در شب یلدا از پنجمین جشن خانه سینما جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد. زوج هنری فروتن و هدیه تهرانی در فیلم قرمز پس از زوج خسرو شکیبایی و بیتا فرهی در هامون دومین زوج سینمایی تاریخ سینمای ایران بوده‌اند که برنده سیمرغ بلورین نقش اول مرد و زن سال شده‌اند.

فروتن توانسته در طی سال‌های اخیر مورد تشویق جشنواره‌ها و جوایز نیز قرار بگیرد و همچنان خودش را با وجود نزدیک شدن به سومین دهه فعالیتش در سینما به‌عنوان یکی از ستارگان مطرح سینمای ایران با کارنامه‌ای از بازی‌های خوب و قابل توجه که می‌تواند همچنان بدرخشد نگه داشته‌است. فیلم‌های ” اتوبوس شب  ”، ” به آهستگی ”، ” دیگری ”، ” عیار ۱۴ ”، ” وقتی همه خواب بودند ”، ” مجردها ”، ” چهل سالگی ” آثاری هستند که با بازی این بازیگر، به ترتیب از شنبه بیست و نهم دی‌ماه تا جمعه پنجم بهمن‌ماه، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شوند و در ساعت ۰۴:۳۰ و ۱۱ روز بعد تکرار می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.