جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱

تقدیر مشاور امور بین‌الملل یونسکو و کمیسیون حقوق بشر کشور از جعفری جوزانی

تقدیر مشاور امور بین‌الملل یونسکو و کمیسیون حقوق بشر کشور از جعفری جوزانی

سینماپرس: مسعود جعفری جوزانی چهره ماندگار سینمای ایران، توسط مشاور امور بین‌الملل کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران و دبیر کمیسیون حقوق بشر منطقه ۲ کشور با اهدای لوح یادبود، مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، مسعود جعفری جوزانی فیلمنامه‌نویس و کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون ایران؛ به دلیل نگاه هوشمندانه و هنری به مقوله حقوق بشر و کرامت انسانی که ادامه فرآیند ذهنی این هنرمند باتجربه در بسترسازی سالم اجتماعی است و همچنین موشکافی و نگاه تیزبینانه به آسیب‌های اجتماعی کشور در فیلم تحسین شده «پشت دیوار سکوت»، توسط «مهدی حسینی» مشاور امور بین‌الملل کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران و دبیر کمیسیون حقوق بشر منطقه ٢ کشور؛ با اهدای لوح یادبود، مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

در متن این لوح یادبود، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هنرمند فرهیخته و گرانمایه جناب آقای مسعود جعفری جوزانی
با سلام و سپاس فراوان
نگاه هوشمندانه و هنری شما به مقوله حقوق بشر و کرامت انسانی که ادامه فرآیند ذهنی شما در بسترسازی سالم اجتماعی می‌باشد، قابل تقدیر و ستودنی است.
بدون تردید موشکافی و نگاه تیزبینانه به آسیب‌های اجتماعی کشور در فیلم تحسین شده «پشت دیوار سکوت» که می‌تواند راهگشای مشکلاتی باشد که قشر عظیمی از نوجوانان و جوانان عزیز این مملکت با آن دست به گریبان هستند، ارزش کار هنری شما را از قاب دوربین سینما دو چندان نموده است.
ضمن تقدیر و تشکر از حرکت زیبای شما، به پاس آنچه احترام به حقوق بشر و قداست انسانی نامیده می‌شود، این لوح یادبود به شما اهدا می‌ شود.
با احترام / مهدی حسینی ـ دبیر کمیسیون حقوق بشر منطقه ٢ کشور

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.