دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

بررسی آثار هنری مرتبط با انقلاب در «نشانی تا کلید»

برنامه «نشانی تا کلید»

سینماپرس: شبکه چهار سیما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه «نشان تا کلید» را به روی آنتن می برد.

به گزارش سینماپرس، امید داوری تهیه‌کننده «نشانی تا کلید» درباره تولید این برنامه گفت: در «نشانی تا کلید» با هنرمندان بزرگی که در طول چهار دهه انقلاب اسلامی فعالیت هنری داشته‌اند گفتگو می کنیم.

داوری ادامه داد: این یک ویژه برنامه گفتگومحور است که در هر قسمت با هنرمندان یک رشته هنری همچون تئاتر، سینما، خوشنویسی، دیوارنگاری، گرافیک و نقاشی گفتگو و تاثیر انقلاب اسلامی را در این رشته‌ها بررسی می‌کنیم.

وی به برخی از هنرمندان این برنامه اشاره و بیان کرد: روزبه حسینی و رضا آشفته منتقدان تئاتر درباره فعالیت‌های تئاتری زنده یاد محمود استادمحمد نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر ایرانی گفتگو می‌کنند. در حوزه سینما نیز رامتین شهبازی با مدیر عامل خانه سینما و منوچهر شاهسواری به گفتگو می پردازد و در بخش انیمیشن کیارش زندی با احمد عربانی صحبت می کند.

داوری افزود: کیخسرو خروش چهره ماندگار هنر خوشنویسی ایران که اولین پرتره‌ او از امام خمینی(ره) در کتاب های درسی منتشر شده است هنرمند دیگری است که در بخش خوشنویسی با او گفتگو می شود.

داوری درباره آیتم‌های برنامه گفت: در این برنامه ۵۰ دقیقه‌ای در میان گفتگوی هنرمندان، میان برنامه‌های مختلفی از آثار هنرمندان مرتبط با موضوع بحث پخش می‌شود.

تهیه‌کننده وکارگردان «نشانی تا کلید» در انتها اظهار کرد: تولید این ویژه برنامه ۱۳ قسمتی به پایان رسیده است و هم اکنون مراحل تدوین را سپری می‌کند.

«نشانی تا کلید» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امید داوری در ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تهیه و تولید می‌شود و به بررسی آثار هنری مرتبط با انقلاب اسلامی می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.