یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

آثار برگزیده جشنواره «هنر مقاومت» انتخاب شدند

سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر اجرایی پنجمین جشنواره «هنر مقاومت»

سینماپرس: سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر اجرایی پنجمین جشنواره «هنر مقاومت» از داوری اولیه و انتخاب آثار برگزیده در رشته‌های ده‌گانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش سینماپرس، سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر اجرایی پنجمین جشنواره «هنر مقاومت» گفت: خوشبختانه و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شاهد رشد خیره کننده و افزایش روزافزون فعالان و هنرمندان هنرهای تجسمی کشور به صورت تشکل های خودجوش مردمی و حرکت های جهادی توسط جوانان پویا و متخصص ایرانی هستیم.

شجاعی طباطبایی افزود: پنجمین جشنواره «هنر مقاومت» با تغییر رویکرد در فرم و شیوه اجرایی و نیز تغییر در محتوای مضامین یکی از موفق ترین ادوار خود را سپری می کند و این جشنواره مسیر خود را پیدا کرده است.

وی از انجام داوری اولیه بخش های ده گانه و انتخاب آثار برتر و برگزیده برای نمایش و اکران در مرحله نهایی خبر داد و عنوان کرد: در هر بخش حدود ۴۰ اثر توسط داوران بخش های مربوطه انتخاب شد و از بین این آثار از پدیدآورندگان آثار نهایی که حایز رتبه و جایزه خواهند شد در مراسم اختتامیه قدردانی می شود.

پنجمین جشنواره «هنر مقاومت» با دبیری مسعود نجابتی و به همت گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در ۱۰ بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویرسازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» بهمن سال جاری برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.