شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸

«بیلی زِین» نقش «مارلون براندو» را بازی می‌کند

«بیلی زِین» / «مارلون براندو»

سینماپرس: «بیلی زِین»، بازیگر و تهیه کننده ۵۲ ساله امریکایی که به «مارلون براندو» شباهت دارد، در یک فیلم سینمایی در نقش این بازیگر فقید ظاهر می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، «بیلی زِین» نقش «مارلون براندو» را در فیلمی با عنوان «والتزینگ با براندو» به نویسندگی و کارگردانی «بیل فیشمَن» ایفا می‌کند.

این فیلم را که خود زِین یکی از تهیه‌کنندگانش است براساس خاطرات سال ۲۰۱۱ «برنارد جاج» معمار ساکن لس‌آنجلس ساخته می‌شود. او در مورد خاطرات دهه ۷۰ میلادی خود که برای استراحت و دوری از دیگران به جزیره‌ای خالی از سکنه در اقیانوس آرام جنوبی می‌رود و در آنجا با مارلون براندو آشنا می‌شود. هنوز مشخص نیست که چه کسی نقش «برنادر جاج» را ایفا خواهد کرد.

مارلون براند هنرپیشه آمریکایی، برنده جایزه اسکار و ستوده شده‌ترین بازیگر تاریخ سینمای قرن بیستم جهان است. او پیشکسوت سبک معروف «متد اکتینگ» بود که بلافاصله پس از او بازیگرانی مانند جیمز دین و مونتگومری کلیفت و سال‌ها بعد پل نیومن، داستین هافمن، آل پاچینو و رابرت دنیرو با درخشش خود این سبک را در سینمای آمریکا تثبیت کردند.

او یکی از تأثیرگذارترین بازیگران تاریخ سینما است. بسیاری بهترین نقش او را «ویتو کورلئونه» در «پدرخوانده» می‌دانند. این بازیگر آمریکایی در بین بسیاری از علاقه‌مندان به سینما و منتقدان به عنوان «بهترین بازیگر تاریخ سینما» شناخته می‌شود. آنچنان که خودش بیان کرده هرگز فکر نمی‌کرده در جهان سینما به چنین شهرتی برسد و می‌گوید: «همه‌چیز اتفاقی شد، اگر خوش‌شانس نمی‌بودم و بازیگر نمی‌شدم، معلوم نیست که قرار بود سر از کجا دربیاورم. احتمالاً یک شیاد و کلاهبردار می‌شدم. کلاهبردار خوبی می‌شدم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.