شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷

اکران مردمی فیلم سینمایی «قانون مورفی» برگزار شد

اکران مردمی فیلم سینمایی «قانون مورفی»

سینماپرس: اکران مردمی فیلم سینمایی «قانون مورفی» با حضور رامبدجوان، آناهیتا درگاهی و با همراهی اشکان خطیبی در پردیس کورش برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، جمعه ۲۱ دی فیلم «قانون مورفی» از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۷:۰۰ اکران مردمی این فیلم در هفت سانس برگزار شد. در اکران مردمی «قانون مورفی» با حضور رامبدجوان، آناهیتا درگاهی و با همراهی اشکان خطیبی برگزار شد.

در این اکران مردمی نزدیک به دوهزارنفر با مهمانان فیلم دیدار کردند. رامبد جوان ضمن خوشامدگویی به مخاطبان پردیس کورش و قانون مورفی از حضور مخاطبان در سینما تشکر کرد و گفت: حمایت کردن از فیلم به سینما رفتن و تماشای فیلم‌ها بر روی پرده سینماست.

او به حرف‌‌هایش اضافه کرد: وقتی در سالن مشغول تماشای فیلم هستید با گوشی‌تان همراه نشوید، ساختن این فیلم  کار سختی بود و بسیار اعتقاد دارم از نظر فنی یا تکنیکالی فیلم بسیار استانداردی ساخته‌ایم‌.

رامبد جوان در پایان گفت: شنیده‌ام که گفته‌اند قانون مورفی برای بچه‌ها خوب نیست، معتقدم این فیلم برای بچه‌ها مناسب است و می‌توانند کنار خانواده این فیلم را تماشا کنند فراموش نکنیم بچه‌های این دهه بسیار جلوتر از زمان هستند و همین‌طور قانون مورفی طنز درست و استانداردی دارد.

مخاطبان کورش در این اکران مردمی لحظات مفرحی را تحربه کردند نمونه‌اش این‌که اشکان خطیبی بعد از پرسیدن این‌که چه کسانی فیلم را دوست نداشتند درحالی که آستین‌هایش را بالا می‌زد به شوخی گفت: از تمام کسانی که فیلم را دوست نداشته‌اند دعوت می‌کنم  به بیرون از سالن بیایند تا نظرشان را عوض کنیم.

همین‌طور رامبد جوان با همراهی اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی و به اتفاق مخاطبان پردیس کورش در سانس ۱۶:۰۰ تولد نگارجواهریان را متفاوت تبریک گفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.