شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

نخستین حضور بین‌المللی «رورانس» در آمریکا

فیلم کوتاه «رورانس»

سینماپرس: نخستین حضور بین‌المللی فیلم کوتاه «رورانس» ساخته سوگل رضوانی با جشنواره «سانتا باربارا» آمریکا رقم خورد.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «رورانس» به کارگردانی سوگل رضوانی که پیش از این موفق شده بود جایزه بهترین فیلمبرداری و بهترین کارگردانی سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران را به خود اختصاص دهد، حضور خود در جشنواره‌های بین‌المللی را با رقابت در بخش مسابقه سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم «سانتا باربارای» آمریکا آغاز می‌کند.

این جشنواره که یکی از جشنواره‌های مورد تایید آکادمی اسکار به شمار می‌رود، در این دوره ۸۳ فیلم کوتاه را از کشورهای مختلف جهان به نمایش خواهد گذاشت.

سوگل رضوانی دارای مدارک کارشناسی سینما گرایش فیلمنامه از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر، کارشناسی ارشد هنرهای زیبا (MFA) گرایش فیلم از انستیتو هنر سانفرانسیکو است.

در خلاصه داستان «رورانس» آمده است: رعنا که درگیر رابطه ای عاطفی با بهرام همبازی تئاترش شده، در شب آخر اجرا تصمیم می گیرد از مواجهه با واقعیت بگریزد.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه چهارده دقیقه‌ای که نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز هست عبارتند از تهیه‌کننده، کارگردان، نویسنده: سوگل رضوانی، فیلمبردار: سینا کرمانی‌زاده، تدوین: پویان شعله ور، موسیقی: صادق تسبیحی، صدابردار: علی ذوالفقاری، صداگذار: زهره علی اکبری، بازیگران: نسرین درخشان زاده، ندا جبرائیلی، محمد خاکساری، عکس: سعید وکیلی، مدیرتولید: سمیرا قریان‌نژاد.

سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم «سانتا باربارا» از تاریخ ۳۰ ژانویه تا ۹ فوریه در کالیفورنیای آمریکا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.