یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

بازدید حسینی از برنامه‌های «تیرآرت» و نمایشگاه «فرصت»

بازدید معاون هنری از هفته هنر «تیرآرت» و نمایشگاه «فرصت»

سینماپرس: معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز گذشته (شنبه ۱۵ دی) از برنامه های هفته هنر «تیرآرت» و نمایشگاه «فرصت» بازدید به عمل آورد.

به گزارش سینماپرس، سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر شنبه ۱۵ دی ماه از نمایشگاه محمدحسین عماد در گالری اثر و نمایشگاه مصطفی دره باغی در گالری اعتماد که از برنامه های هفته هنر «تیرآرت» است، دیدن کرد.

حسینی ضمن بازدید از برنامه های هفته هنر «تیرآرت» گفت: هفته هنر «تیرآرت» رویداد و تصویری از همراهی و مشارکت هنرمندان، گالری ها و مراکز هنری است که فرصت گفتگو را که اساس فرهنگ و هنر است، فراهم می کند و ایده ها و ظرفیت ها را برای ارایه فرصت هنری در شهر ایجاد کرده است.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین عصر شنبه ۱۵ دی ماه از نمایشگاه انجمن های تجسمی با عنوان «فرصت» در خانه هنرمندان ایران دیدن کرد.

حسینی درباره این نمایشگاه بیان کرد: نمایشگاه «فرصت» اتفاق خجسته ای است که انجمن های تجسمی در مشارکت با یکدیگر آثاری را به نمایش گذاشته اند و بخشی از ظرفیت و توان انجمن ها را می توان در این نمایشگاه مشاهده کرد. امیدواریم با تداوم همراهی و همدلی انجمن ها، فرصت های بیشتری برای بیان و ارایه ایده ها و آثار هنرمندان و ظرفیت های انجمن ها ایجاد شود و انجمن ها با جامع نگری و نقش فعالانه و حرفه ای امکان حضور و مشارکت هنرمندان بیشتری را در تشکل ها فراهم کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.