چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

«شاهدان عینی» در شبکه افق

شبکه افق

سینماپرس: شبکه افق امروز و فردا دو قسمت دیگر از برنامه گفت وگومحور «شاهد عینی» با حضور ناصر نوبری، سفیر سابق ایران در شوروی را برای علاقمندان به نمایش می گذارد.

به گزارش سینماپرس، برنامه گفت‌وگو محور «شاهد عینی» با حضور شخصیت‌های شناخته شده دوران مبارزات انقلابی یا پس از آن و با اجرای وحید یامین‌پور، روی آنتن شبکه افق می‌رود.

در هر قسمت این برنامه و با حضور مهمانانی از طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی، مسائل و روایت جریان های مختلف سال های اولیه بعد از پیروزی انقلاب و گاه حوادث و رویدادهای پیش از پیروزی نهضت اسلامی مرور می شود.

این هفته ناصر نوبری، سفیر سابق ایران در اتحاد شوروی مهمان «شاهد عینی» خواهد بود؛ او مسئولیت ‌های مختلفی در دوران پس از انقلاب بر عهده داشته که از جمله آنها می‌توان به ریاست مرکز راهبردی وزارت امور خارجه، مشاور امور استراتژیک وزیر امور خارجه، سفیر ایران در اتحاد جماهیر شوروی ۱۳۶۵ تا ۱۳۷۰، ریاست دفتر امور سخنگویی وزارت امور خارجه، مدیرکل اطلاعات و مطبوعات و مدیرکل روابط عمومی و انتشارات وزارت امور خارجه را نام برد.

تدریس روابط بین الملل در دانشگاه، سردبیری اطلاعات هفتگی و مشاور بین‌ الملل وزارت بازرگانی را هم می‌توان در رزومه کاری نوبری مشاهده کرد.

سابقه روزنامه‌نگاری نوبری و ماجرای شکایت بنی صدر از او، تقدیم استوارنامه سفیر ایران به مقامات شوروی، مذاکرات ایران و شوروی بر سر خرید تسلیحات و نطق روسای جمهور در کاخ کرملین از جمله موضوعاتی هستند که در این برنامه مطرح می‌شوند.

بخش نخست این گفت وگو چهارشنبه ۱۲ و بخش دوم پنجشنبه ۱۳ دی ماه ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن شبکه افق می‌رود.

تکرار «شاهد عینی» را می توانید روز بعد ساعت ۱۳:۰۰ از همین شبکه ببینید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.