چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

در اواخر دی ماه

اجرای «آهسته با گل سرخ» هادی مرزبان در اصفهان

آهسته با گل سرخ

سینماپرس: هادی مرزبان از اجرای نمایش «آهسته با گل سرخ» در اصفهان و چند شهر دیگر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، هادی مرزبان کارگردان تئاتر که در پاییز سال جاری نمایش «آهسته با گل سرخ» اثر زنده یاد اکبر رادی را در تماشاخانه سنگلج روی صحنه برده بود، درباره احتمال اجرای این اثر نمایشی در شهرهای دیگر ایران به یک خبرگزاری گفت: قرار است از ۲۷ دی این نمایش را در شهر اصفهان و در سالن شهرداری این شهر روی صحنه ببریم. نکته جالب این است که نمایش «آهسته با گل سرخ» را در سالنی اجرا خواهیم کرد که حدود ۲۰ سال پیش با نمایش «میر عشق» آن را افتتاح کرده بودیم.

وی درباره تعداد اجراهای «آهسته با گل سرخ» در شهر اصفهان افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده این نمایش در شهر اصفهان ۴ اجرا خواهد داشت.

این کارگردان تئاتر در ادامه سخنان خود در خصوص اینکه آیا نمایش «آهسته با گل سرخ» را در دیگر شهرهای ایران نیز به صحنه خواهد برد یا نه؟ اظهار کرد: صحبت هایی برای اجرای این اثر نمایشی در شهرهای زاهدان، شیراز و قزوین نیز شده است که در حال برنامه ریزی این سفرها و اجراها هستیم.

مرزبان در پایان سخنان خود درباره زمان اجراهای «آهسته با گل سرخ» در شهرهای متقاضی گفت: تمامی این اجراها در ماه های باقیمانده سال جاری انجام خواهند شد.

نمایش «آهسته با گل سرخ» با حضور میترا حجار، محمد حاتمی، سام قریبیان، فریبا کوثری، حبیب اسماعیلی و بازیگر نوجوان سروش میرزایی در تماشاخانه سنگلج به صحنه رفته بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.