چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

در جمع خبرنگاران عنوان شد:

علی عسگری: ایستادگی جوانان امروز در مقابل اینترنت آمریکایی اقدامی قابل توجه همانند تسخیر لانه جاسوسی در سال ها قبل است/ سریال «نفوذ» حاوی یک حقیقت بزرگ است!

بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «نفوذ»

سینماپرس: عبدالعلی علی عسگری رئیس رسانه ملی که روز گذشته برای بازدید از پشت صحنه سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری در لانه جاسوسی که یکی از لوکیشن های اصلی این سریال است حضور پیدا کرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماهیت آمریکا بر سلطه بنا شده و امروز ما با آن ها در جنگ رسانه ای هستیم و اگر جوانان انقلابی می خواهند کاری بر ضد آن ها انجام دهند می بایست در مقابل اینترنت آمریکایی ایستادگی کنند.

به گزارش سینماپرس علی عسگری خاطرنشان کرد: خوشبختانه جوانان انقلابی کشور ما همواره در مقابله با آمریکا اقدامات مختلفی را انجام داده اند. شناخت دقیق ماهیت آمریکا و باور به اینکه افکار و اندیشه های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در رابطه با آمریکا بسیار به حق است همواره توسط جوانان انقلابی درک شده است.

وی ادامه داد:  ماهیت آمریکا بر سلطه بنا شده و امروز ما با آن ها در جنگ رسانه ای هستیم و اگر جوانان انقلابی می خواهند کاری بر ضد آن ها انجام دهند می بایست در مقابل اینترنت آمریکایی ایستادگی کنند. ما در جنگ رسانه ای با آمریکا هستیم و اگر امروز جوانان انقلابی ما می خواهند کاری کنند باید جلوی اینترنت آمریکایی ایستادگی کنند این اتفاق همانند تسخیر لانه جاسوسی در آن زمان است.

علی عسگری در پاسخ به این سوأل که پیش بینی شما از استقبال مردم در زمان پخش این سریال چیست اظهار داشت:‌ این سریال اثری بسیار جالب و حاوی یک حقیقت بزرگ است؛ حقیقتی در رابطه با آنکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ کس در کشور به حضور آمریکایی ها معترض نبود و آن ها رفت و آمد می کردند، کار می کردند اما بعدها معلوم شد که در کشور ما جاسوسی می کنند و سپس با حمایت حضرت امام (ره) و پشتیبانی جوانان انقلابی سفارت آن ها که در واقع لانه جاسوسی بود تسخیر شد.

رئیس رسانه ملی تأکید کرد: سریال «نفوذ» اقدامات پنهانی آمریکایی ها در کشور ما را روایت می کند و حقیقتی را برای ملت شریف ایران بیان می کند و قطعا سریال بسیار مفیدی است و امیدواریم بدل به یک ثروت ملی شود و عموم مردم از آن استفاده کنند و لذت ببرند.

علی عسگری در پاسخ به سوأل یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در جمع در خصوص اینکه این سریال چه اهمیتی داشت که شما با ضیق وقت برای بازدید از پشت صحنه آن آمدید اظهار داشت: شاید بزرگترین واقعیت عصر حاضر سلطه آمریکا بر ملت ها و کشورها است و بزرگترین پدیده این عصر هم قیام ملت ایران در برابر آمریکا است.

وی ادامه داد: آنچه اهمیت این سریال را بسیار پررنگ می کند این است که این اثر صرفا تراوشات ذهنی یک نویسنده نیست بلکه روایت گری از یک حقیقت تاریخی است. این سریال بسیار با اهمیت و مهم است و بنده به همین دلیل با همه کمبود وقتی که داریم برای تکریم از کسانی که این اثر ماندگار را خلق می کنند به اینجا آمدم تا به همگی آن ها خسته نباشید گفته و آن ها را از نزدیک ببینم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.