دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳

با مشارکت بنیاد رودکی؛

موسیقی جنوب در تالار وحدت طنین انداز می‌شود

 گروه موسیقی «لیان»

سینماپرس: گروه موسیقی «لیان» بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان پانزدهم دی ماه تازه ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار می کند.

به گزارش سینماپرس، محسن شریفیان نوازنده و سرپرست گروه موسیقی بوشهری "لیان"  با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی در جدیدترین کنسرت خود روز شنبه ۱۵ دی ماه ۹۷ ساعت ۲۱:۳۰ با اجرایی پرانرژی و قوی با علاقمندان به موسیقی مناطق در تالار وحدت دیدار می‌کند.

به مانند کنسرت قبلی این گروه در تدارک اجرایی در چند بخش برای مخاطبان موسیقی است و سعی دارد باردیگر دوستداران موسیقی جنوب و بوشهر را در دل پایتخت هیجان زده کند و در تلاش است تا بتواند پیشینه‌ غنی موسیقی جنوب را بار دیگر به تصویر بکشد.

شریفیان علاوه بر فعالیت در گروه موسیقی "لیان" گاهی با دیگر گروه‌ها و خواننده‌ها نیز برای اجرای قطعه‌های جنوبی به‌عنوان نوازنده ساز بوشهری "نی انبان" همکاری می‌کند که از جمله این گروه‌ها و خواننده‌ها مِی‌توان به گروه موسیقی"رستاک" و امید حاجیلی اشاره کرد.

شریفیان همچنین خلق موسیقی تیتراژ ابتدا و انتهای سریال "مختارنامه" را در کارنامه دارد.

کنسرت گروه موسیقی "لیان" شنبه ۱۵ دی ماه در تالار وحدت اجرا می شود و علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.