دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

ارزیابی مستر کلاس‌های مرکز آموزش بنیاد رودکی

ارزیابی مستر کلاس‌های مرکز آموزش بنیاد رودکی

سینماپرس: مدیرعامل بنیاد رودکی در پایان دوره مستر کلاس‌های ویژه مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی از مدرسان این دوره قدردانی کرد.

به گزارش سینماپرس، در این رویداد که «دامیانا جورانا»، رهبر ارکستر جوانان جهان، «لوکا سانزو» و «پاتریزیو سرینو» استادان ایتالیایی حضور داشتند در خصوص ادامه تفاهم‌نامه مشترک آموزشی بحث و بررسی شد و دوره‌های برگزار شده مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس یکی از بند‌های تفاهم نامه مشترک دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد فرهنگی هنری رودکی و دانشگاه هنر تهران با دانشگاه ساپینزا رم و ارکستر جوانان جهان، استادان ایتالیایی دانشگاه ساپینزا مجموعه مسترکلاس‌هایی برای آموزش نوازندگان ارکستر‌های بنیاد رودکی طی دو سال گذشته برگزار کرده‌اند.

در این جلسه پیشرفت نوازندگان ارکستر‌ها و برنامه آینده مستر کلاس‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

علی اکبر صفی‌پور، مدیرعامل بنیاد رودکی ضمن قدردانی از طرف ایتالیایی، خواستار ارایه برنامه کاربردی سال ۲۰۱۹ این مستر کلاس‌ها شد.

وی افزود: ایران و ایتالیا دو کشور دارای پیشینه تمدنی غنی هستند و همکاری مشترک می‌تواند در نهایت به اعتلای موسیقی کمک کند.

دامیانا جورانا، رهبر ارکستر جوانان جهان نیز در این نشست گفت: در بنیاد رودکی همکاری بسیار خوبی برای تشکیل کلاس‌ها انجام شده به طوری که من احساس می‌کردم در وطن خود در حال تدریس هستم.

وی با بیان اینکه برای دوره جدید همکاری برنامه ریزی تازه‌ای صورت می‌گیرد، افزود: علاوه بر بحث آموزش ظرفیت‌های دیگری نیز وجود دارد که در قالب تفاهم‎نامه می‌توان آن را فعال‌تر کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.