چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

آرش معیریان:

۲۴۰۰ ساعت راش از «رالی ایرانی۲» تدوین می‌شود

مسابقه «رالی ایرانی۲»

سینماپرس: کارگردان مجموعه شبکه نمایش خانگی «رالی ایرانی» از تعداد ساعات بالای راش‌های فیلمبرداری شده در این پروژه خبر داد که یک گروه ۱۵ نفره تدوین آن را بر عهده گرفته اند.

به گزارش سینماپرس، آرش معیریان کارگردان مجموعه شبکه نمایش خانگی «رالی ایرانی» درباره وضعیت فعلی این فیلم مسابقه توضیح داد: با توجه به اینکه طی ۱۰ روز، ۳۰ دوربین حداقل روزانه ۸ ساعت فیلمبرداری داشته اند، ما حدود ۲۴۰۰ ساعت راش داریم و این روزها تیم پست پروداکشنی به شدت قدر که بین ۱۰ تا ۱۵ نفر هستند، تدوین پروژه را برعهده دارند.

وی افزود: «رالی ایرانی۲» از آن پروژه ها است که طولش به نسبت یک فیلم سینمایی یا سریال کم است و کلا در ۱۰ روز فیلمبرداری شده اما عرضش به شدت زیاد است و به اندازه یک سریال ۵۰ قسمتی هزینه و گروه پست پروداکشن دارد. ضمن اینکه برخلاف فیلم سینمایی و سریال، فیلمنامه دقیق از پیش نوشته شده ندارد و ۵۰ درصد اتفاقات را ما نوشته و طراحی کرده ایم و واکنش ها و رفتار شرکت کننده ها اتفاقات ۵۰ درصد دیگر شکل داده اند.

این کارگردان تاکید کرد: بنابراین نصف پروژه غیرقابل پیش بینی بود و ما از تصادف تا مواجهه با حیوان درنده، افراد گمنامی که قصد راهزنی و اذیت و آزار داشتند و خطرات مختلف را داشتیم.

معیریان یادآور شد: حتی بخشی داشتیم که همه باید با هلی کوپتر خاصی که در بهشهر به زمین نشسته بود، حرکت می کردیم و به منطقه دیگر می رفتیم. هلی کوپتر عملیاتی آکروباتیک داشت و از فضا و معبری رد می شد که جزو مسابقه بود و خوشبختانه مهارت خلبان ها و مهندسی پروازی اجرای برنامه ما را بدون خطر پیش برد.

وی در پایان گفت: اینها کارهای ساده ای در فضای فیلم و سریال نیست و توانایی فراتر از اجرای نمایشی و فیلمی و سریال با درایت بسیار می طلبد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.