دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

تمدید مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره «هنر جوان»

هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان

سینماپرس: مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» تا ۲۵ دی ماه تمدید شد.

به گزارش سینماپرس، دبیرخانه هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» درباره دلایل تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره توضیح داد: این جشنواره بعد از وقفه ای پنج ساله قرار است برگزار شود و نیازمند زمان مناسب برای برقراری ارتباط مجدد با گروه مخاطبان هدف خود است. همچنین اضافه شدن بخش های جدید مقاله و پژوهش و تایپوگرافی پوستر شعارهای انقلاب اسلامی به منظور بازخوانی و زنده نگه داشتن معارف و آرمان های انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی آن از جمله مواردی است که شورای سیاستگذاری جشنواره را بر آن داشت تا مهلت ارسال آثار را تا ۲۵ دی ماه تمدید کند.

همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی که از قبل طراحی شده بود و مدتی است در حوزه هنری جریان دارد، قرار است در مراکز استان هایی مشخص در تمام شاخه های هنری اعلام شده در فراخوان جشنواره با حضور استادان این حوزه به صورت جدی و حرفه ای ادامه یابد.  

آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره پیش از این ۲۸ آذر ماه اعلام شده بود اما بنا به تصمیم اتخاذ شده، علاقه مندان می توانند تا پایان ۲۵ دی ماه جاری، آثار خود را در ۶ رشته طراحی، پوستر، کارتون، کاریکاتور، تصویرسازی و عکس و ۲ بخش جدید مقاله و پژوهش و تایپوگرافی پوستر شعارهای انقلاب به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

متن فراخوان، اطلاعات و جزییات بیشتر جشنواره در سایت www.artfest.ir قرار داده شده است.

هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرجوان به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و با همکاری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.