یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱

مدیر گروه مستند بسیج رسانه ملی:

مستند «به نام خلق» لایه‌های پنهان سازمان مجاهدین خلق را روایت می‌کند

مجموعه مستند تلویزیونی «به نام خلق»

سینماپرس: مدیر گروه مستند بسیج سازمان صدا و سیما بیان کرد: هدف ساخت مستند «به نام خلق» واکاوی تاریخی سازمان مجاهدین خلق با مرور مستندات، آرشیوها و اطلاعات به دست آمده از این سازمان است.

به گزارش سینماپرس، اسماعیل ارجمندی مدیر گروه مستند بسیج سازمان صدا و سیما درباره تولید یک مستند در این گروه اظهار کرد: هدف ساخت مستند «به نام خلق» واکاوی تاریخی سازمان مجاهدین خلق با مرور مستندات، آرشیوها و اطلاعات به دست آمده از این سازمان است.

وی با بیان اینکه در این مستند اعضای سابق شورای رهبری سازمان مجاهدین خلق هم حضور دارند، گفت: تعداد زیادی از این افراد ساکن اروپا و عراق هستند و خودشان تمایل داشتند که تیم مستندساز «به نام خلق» برای مصاحبه به سراغشان برود که این اتفاق هم افتاد.

مدیر گروه مستند بسیج سازمان صدا و سیما ادامه داد: این مستند ۲۸ قسمتی از ۲۴ آذر هر روز ساعت ۱۸ از شبکه سوم سیما پخش می‌شود همچنین قرار است با چند روز تاخیر از شبکه‌های افق و مستند هم پخش شود.

ارجمندی تصریح کرد: انتخاب زمان فعلی برای پخش مستند از این روی بود که مخاطب تا بازه زمانی نزدیک به دهه فجر این اثر را ببیند.

وی با بیان اینکه در ۴۰ سال اخیر هیچ مستندی با چنین عمق و وسعتی روی منافقین تمرکز و تحقیق نکرده است، عنوان کرد: ۲ سال و نیم تیم چند نفره مستند «به نام خلق» برای تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات سازمان مجاهدین خلق وقت گذاشتند تا این مستند اطلاعات لایه‌های پنهان این سازمان را روایت کند.

مدیر گروه مستند بسیج سازمان صدا و سیما در پایان گفت: این مستند بازخوردهای خوبی از مخاطبان خود دریافت می‌کند و قطعا دوباره در فصل دیگری به صورت گسترده‌تر به این موضوع خواهیم پرداخت.

این مستند با همکاری بسیج سازمان صدا و سیما و مرکز مستند حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ساخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.