جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹

تصویربرداری «محکومین ۲» خرداد به پایان می‌رسد

سریال «محکومین ۲»

سینماپرس: «بهروز مفید» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «محکومین۲» از تصویربرداری این سریال در خیابان‌های تهران خبر داد.

«بهروز مفید» تهیه کننده سریال «محکومین ۲» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی با اشاره به اینکه تصویربرداری این سریال در خیابان‌های تهران ادامه دارد، گفت: تاکنون تصویربرداری ۱۵ اپیزود از «محکومین۲» به پایان رسیده است. 

وی ادامه داد: مزدک رستمی آخرین بازیگری بود که به گروه بازیگران این سریال اضافه شده است و  تدوین، صداگذاری و موسیقی به ترتیب توسط مهدی جودی و مسعود سخاوت دوست در حال انجام است. 

تهیه کننده سریال «هشت و نیم دقیقه» با اشاره به زمان پایان تصویربرداری این سریال بیان داشت: تصویربرداری تا خرداد ماه سال آینده ادامه دارد.

هر قسمت از این سریال یک اپیزود و هر اپیزود دو بازیگر اصلی دارد و تعداد قسمت و بازیگران آن از «محکومین ۱» بیشتر است. به طوری که در فصل دوم این سریال حدود ۵۰۰ بازیگر حضور خواهند داشت که ۸۰ نفر ایفاگر نقش اصلی و مابقی بازیگران فرعی محکومین خواهند بود. موضوع محوری در «محکومین۱» مجازات جایگزین بود، اما فصل دوم این مجموعه به طلاق اختصاص دارد و در این فصل سیما تیرانداز، رابعه مدنی، شهره لرستانی و ... بازی می‌کنند.

نازنین فراهانی، مریم کاظمی، مزدک رستمی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، نگار عابدی، محمد شیری، علیرضا جعفری، نادر فلاح، حسین سلیمانی، مریم بوبانی، علیرضا استادی، معصومه قاسمی پور، بهراد خرازی، مهری آل اقا، محمود جعفری، افسانه ناصری، جمشید صفری، ژاکلین آواره و ... از بازیگران این سریال اپیزودیک هستند.

سریال «محکومین ۲»کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت به نویسندگی مجید اسماعیلی پارسا و امیر محمد عبدی برای پخش از این شبکه تولید می‌شود.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.