چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹

علی رازینی ناگفته‌هایش را در «دست خط» می‌گوید

برنامه «دست خط»

سینماپرس: حجت الاسلام و المسلمین علی رازینی در برنامه این هفته «دست خط» این هفته، ناگفته‌های خود در ۴۰ ساله مسئولیت در سمت‌های مختلف دستگاه قضایی را بیان خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، حجت الاسلام و المسلمین علی رازینی در برنامه «دست خط» این هفته از شبکه پنج سیما ناگفته‌های خود در چهل ساله مسئولیت در سمت‌های مختلف دستگاه قضایی را بیان خواهد کرد که از آن جمله می‌توان به پرونده برخورد با منافقین، دادگاه‌های نظامی آخرجنگ و دادگاه رسیدگی به تخلفات کرباسچی شهردار اسبق تهران اشاره کرد.

علی رازینی دراین برنامه همچنین از چگونگی آشنایی خود با شهیدان قدوسی و بهشتی ، چگونگی ورودش به دستگاه قضا، رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی از بستگان آیت الله منتظری و سختی‌های آن، چگونگی تأسیس دادگاه ویژه روحانیت و چرایی جمع شدن آن در آن زمان و عملکرد قوه قضائیه دربرخورد با مفاسد اقتصادی و انتقادات درباره عملکرد این قوه و... سخن خواهد گفت.

«دست خط» جمعه‌ها ساعت ۱۷ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن هم شنبه‌ها ساعت ۱۴:۴۵ از همین شبکه پخش خواهد شد.

«دست خط» با شخصیت‌های کشور درباره شرایط  و مسائل روز کشور و فراز ونشیب‌های چهل سال گذشته و همچنین خانواده آنها گفت‌وگو کرده است و یکی از برنامه‌هایی است که به صورت ویژه به تاریخ شفاهی انقلاب و نظام اسلامی می‌پردازد.

«دست خط» به تهیه‌کنندگی مریم حداد، اجرا و سردبیری محمدحسین رنجبران، مدیر تولیدی محمدرضا قنادان‌زاده، کارگردانی هنری حمیدرضا خوشبازان و دستیاری عبدالرصا منزوی تولید می‌شود.
فصل جدید دست خط را «پیمان قانع» طراحی صحنه و دکور کرده است و تیتراژ پایانی آن با شعر حامد عسگری و تنظیم میلاد بابایی و صدای ایمان قیاسی روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.