چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

تسهیلات ویژه پردیس «چارسو» برای اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر

تسهیلات ویژه پردیس «چارسو» به مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: جشنواره جهانی فیلم فجر با همکاری پردیس سینمایی «چارسو» به اعضای باشگاه مخاطبان خود تسهیلات ویژه‌ای برای تماشای فیلم‌های در حال اکران ارایه می‌کند.

به گزارش سینماپرس، از تاریخ یکشنبه ۲ دی ماه اعضای باشگاه مخاطبان سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر می‌توانند روزهای یکشنبه با مراجعه به گیشه فروش بلیت پردیس سینمایی چارسو و ارایه کارت عضویت خود از تخفیف ویژه ۵۰ درصدی برای تماشای همه فیلم‌های در حال اکران بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان به سینما می‌توانند با عضویت در باشگاه مخاطبان جشنواره جهانی فجر و ارایه کارت عضویت از تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید بلیت تمامی فیلم‌های «هنر و تجربه» نیز در همه روزهای هفته در پردیس چارسو بهره‌مند شوند.

همچنین دبیرخانه ثابت باشگاه مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر در پردیس سینمایی چارسو دایر است.

از دیگر تسهیلات درنظر گرفته شده برای اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر استفاده از تخفیف ۲۰ درصدی «C کافه» پردیس چارسو از صبح شنبه ۲۴ آذرماه است. این امکان برای همه روزهای هفته درنظر گرفته شده است.

جشنواره جهانی فیلم فجر به تازگی تسهیلات دیگری را نیز برای اعضای باشگاه مخاطبان خود در نظر گرفته که بر اساس آن از تاریخ شنبه ۲۴ آذرماه اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر می‌توانند روزهای یکشنبه و دوشنبه با مراجعه به گیشه فروش بلیت پردیس سینمایی باغ کتاب و ارایه کارت عضویت خود از تخفیف ویژه ۵۰ درصدی برای تماشای فیلم‌های در حال اکران بهره‌مند شوند.

همچنین با توجه به اینکه پردیس سینمایی باغ کتاب یکی از سینماهای منتخب برای نمایش آثار گروه سینمایی «هنر و تجربه» است، علاقه مندان به سینما می‌توانند با عضویت در باشگاه مخاطبان جشنواره جهانی فجر و ارایه کارت عضویت از تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید بلیت تمامی فیلم های «هنر و تجربه» در همه روزهای هفته در پردیس باغ کتاب بهره‌مند شوند.

از دیگر تسهیلات درنظر گرفته شده برای اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر این است که از صبح شنبه ۲۴ آذرماه می‌توانند با تخفیف ۲۰ درصدی از کافه سینمای پردیس باغ کتاب استفاده کنند. این امکان برای همه روزهای هفته درنظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای عضویت در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر و بهره‌مندی از مزایای آن می‌توانند به آدرس www.fajriff.com مراجعه کرده و در سایت فارسی جشنواره روی لینک باشگاه کلیک کنند.

سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از تاریخ ۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.