چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

با حضور صداپیشگان و گویندگان:

برگزاری مراسم تجلیل از برترین های صدا و دورهمی یلدایی رادیویی‌ها

رادیو

سینماپرس: مراسم دورهمی رادیویی ها با حضور جمعی زیادی از صداپیشگان، گویندگان و مدیران صدای رسانه ملی در حال برگزاری است.

به گزارش سینماپرس، مراسم دورهمی رادیویی‌ها به مناسبت شب یلدا و تجلیل از برترین‌های صدا در جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی، صبح امروز (۲۸ آذر ماه) با حضور جمع زیادی از صداپیشگان و گویندگان، مدیران و تهیه‌کنندگان رادیو و حمیدرضا شاه‌آبادی (معاون صدا) در استودیو شماره یک ساختمان شهدای تهران برگزار شد.

در ابتدای مراسم با اجرای فاطمه آل‌عباس، رسول ملازاده (رییس کانون تهیه‌کنندگان)، غلامرضا بحیرایی (رئیس کارگروه گویندگان)، گودرزی (رئیس کارگروه نویسندگان) و آقاجانی (رئیس کارگروه گزارشگران) مطالبی را درباره وضعیت استخدامی رادیویی‌ها بیان کردند.

بحیرایی در بخشی از صحبت‌هایش اعلام کرد که ۵۷ نفر به صورت رسمی و ۱۷۴ نفر به صورت برنامه‌ای و حق‌الزحمه‌ای با کارگروه گویندگان همکاری دارند.  

همچنین حمیدرضا شاه‌آبادی، معاون صدا در سخنانی اظهار کرد: یک سال از برگزاری نشست با کارگروه‌ها گذشته است و این بهانه خوبی بود تا مروری بر کارهایی که انجام دادیم، داشته باشیم. حجم زیاد برنامه‌ها و کارهای روزانه شاید باعث غفلت ما از انجام ماموریت‌های اصلی شود، اما تلاش شده است تا این غفلت‌ها با راه‌اندازی کارگروه‌ها در سال گذشته انجام نشود.

او همچنین با اشاره به گزارش‌های ارائه شده توسط مدیران، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نظام تولید در رادیو علیرغم تلاش‌هایی که برای تغییر ساختارها انجام شد، کارمند محور است، یکی از دغدعه‌های اصلی من در رادیو نیروهای انسانی است؛ چراکه همان‌طور که قبلا نیز بارها گفته‌ام رادیو هیچ سرمایه‌ای بهتر از نیروی انسانی ندارد.

او با بیان اینکه هر چه جلوتر می‌رویم اطلس نیروهای انسانی رادیو روشن‌تر می‌شود، افزود: ما به یک معیار واحد برای ساماندهی‌ها موضوعات مختلف در رادیو احتیاج داشتیم و سعی کردیم بر روی این موضوع تمرکز کنیم. در همین راستا تاکنون به سه دستورالعمل رسیده‌ایم که ان‌شاءالله در سال جدید قرار است اجرا شوند. سه موضوع نرخ‌نامه، تغییر ساختارهای تولید، تبدیل موظفی‌ها از ساز کار ریالی به دقیقه‌ای در شرف اتمام هستند.

معاون صدا همچنبن با تاکید بر اهمیت وضع معیشتی کارمندان رادیو این موضوع را از دغدغه‌های اصلی خود برشمرد و گفت: دغدعه معیشتی و آرامش فکری همکاران نیز از دغدغه‌های اصلی ما محسوب می‌شود که در سال گذشته در چند مرحله توانستیم با تامین منابع مالی از برخی مشکلات نجات پیدا کنیم، اما همچنان راه سختی را در پیش داریم.

شاه‌آبادی یادآور شد: در حوزه محتوا نیز امروز شرایط بهتر از گذشته است؛ اما اگر بخواهیم پرچم رادیو بلند باشد و مدیر قدرت چانه‌زنی بیشتری داشته باشد، باید شاهد تحولاتی در زمینه محتوا باشیم که این امر نیازمند مطالعات و برنامه‌ریزی‌های بیشتر و دقیق‌تر است.

در بخش تقدیر از برگزیدگان رادیویی در جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی از فرهاد دهنوی از رادیو گفت‌وگو، زهرا مویدی، هدی فلاح، حمید رضا سلطانی، محمد کیانی از رادیو ایران، محمدحسین خسرو جردی از رادیو ایران، گیتی محمدی از رادیو ایران، کیاناز کاوه، گلریز وکیلی از رادیو ایران، حسین معصومی از رادیو ایران، سید زهرا صالحی از رادیو ایران؛ تینا میرکریمی از رادیو ایران، مرتضی صداقت‌گو از رادیو فرهنگ، منا توسلی از رادیو فرهنگ، رسول تسلیمی از رادیو فرهنگ، مینا نیکانیک، آرزو مددی از رادیو تهران، سیاوش عقدایی، حسین خلیل نژاد از رادیو جوان، محمدحسن جلالی از رادیو معارف، اعظم ایرانی از رادیو معارف، مرتضی نمازی از ردایو معارف، ایوب آقاخانی از رادیو نمایش، فرشاد آدرنیا از رادیو نمایش، ژاله محمدعلی از رادیو نمایش، میرطاهر مظلومی از رادیو نمایش، محمدرضا علی از رادیو نمایش و رضا خدادادی تقدیر شد.

میرطاهری مظلومی جایزه خود را به خسرو فرخ‌زادی اهدا کرد و نوه او که در مراسم حضور داشت، این جایزه را دریافت کرد.

همچنین در این مراسم حسن ریوندی استندآپ کمدی اجرا کرد. او به زبان طنز گفت: ما دو ایران داریم؛ یکی ایرانی که وجود دارد و یکی ایرانی که تلویزیون و رادیو نشان می‌دهد که همه چیز در آن آرام است.

*ایسنا

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.