چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵

صبح امروز؛

نکوداشت احترام برومند در بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی انجام می شود

احترام برومند در یادبود چهلمین روز درگذشت داوود رشیدی

سینماپرس: مراسم نکوداشت احترام برومند، ‌بازیگر پیشکوست و مجری قدیمی سیما در حوزه کودک و نوجوان به پاس فعالیت های هنری ایشان صبح امروز در بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان با شعار "قصه زندگی من" و حضور بیش از  ٥٠ قصه گوی برتر ایرانی و خارجی به میزبانی تهران آغاز شده است.

در جریان برگزاری این دوره از جشنواره، روز چهارشنبه  ٢٨آذرماه ساعت ۱۱:۰۰ مراسم نکوداشت احترام برومند، ‌بازیگر پیشکوست و مجری قدیمی سیما در حوزه کودک و نوجوان به پاس فعالیت های هنری ایشان برگزار می شود.  

گفتنی است؛ برومند مجری برنامهٔ کودک تلویزیون ایران بود. او از سال ۱۳۴۶ با برنامه کودک در تلویزیون فعالیت هنری خود را آغاز کرد و به مدت ۱۱ سال یعنی تا سال ۱۳۵۸ به این فعالیت ادامه داد.  

پس از انقلاب چند نوار قصه برای بچه‌ها منتشر کرد و همچنین در فیلم «دیشب باباتو دیدم آیدا»  (۱۳۸۳) ساخته رسول صدرعاملی نقشی داشت. او پس از سال‌ها دوری از صحنه در نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹ به عنوان مجری در جشن انجمن تئاتر کودک و نوجوان حضور یافت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.