سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

با حضور اهالی رسانه؛

فعالیت های بزرگترین استودیوی تولید انیمیشن کشور تشریح شد/ همدانی: با بومی سازی، تولیدات در «صبیان» ۲۰ برابر ارزان تر از قبل شده است

بازدید اهالی رسانه از استودیو «صبیان»

سینماپرس: فعالیت های بزرگترین استودیوی تولید انیمیشن در کشور با حضور اهالی رسانه و مسئولان خانه انیمیشن انقلاب اسلامی و سازمان فرهنگی رسانه ای اوج تشریح شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس جمعی از اهالی رسانه امروز سه شنبه ۲۷ آذرماه با حضور در استودیو «صبیان» در جریان روند تولید و ساخت انیمیشن و همچنین آثار سینمایی در این مجموعه قرار گرفتند.

استودیوی صبیان که بر اساس فعالیت های دانش بنیان شکل گرفته ۲ بخش مجزا دارد. آثاری همچون «فهرست مقدس»، سریال «تندر» پخش شده از شبکه پویا، سریال «اتل متل یه جنگل»، سریال «حسنا کوچولو» و انیمیشن سینمایی «پسر دلفینی» در این استودیو تولید شده و یا در حال تولید است.

این استودیوی تولیدی صنعتی متشکل از ۲ بخش صنعتی و آثار فاخر سینمایی شامل بر حدود ۷۰ پرسنل است و در حال حاضر ۴ پروژه همزمان در این مجموعه در دست تولید است. «صبیان» بزرگترین مجموعه تولید انیمیشن کشور و یکی از بزرگترین استودیوها در خاورمیانه است.  

محمدامین همدانی مدیرخانه انیمیشن انقلاب اسلامی با ارائه توضیحاتی درباره پروژه های تولیدی در این استودیو به اهالی رسانه گفت: با بومی سازی، تولیدات در «صبیان» ۲۰ برابر ارزان تر از قبل شده است.

او ضمن همراهی اهالی رسانه در بازدید از بخش های مختلف این مجموعه اظهار داشت: ما در یک مناقصه بین المللی ساخت فصل دوم سریالی انیمیشنی با نام  «jingliks» را برعهده گرفتیم که با شراکت سرمایه گذار روسی آن را به تولید می رسانیم. فصل اول این سریال توسط کمپانی هایی مثل نتفلیکس پخش شده بود. رایت فصل دوم به صورت صددرصدی در منطقه به ایران تعلق دارد و در حوزه بین الملل نیز تا ۶۰ درصد از این حقوق به ایران می رسد.

همدانی تأکید کرد: نوابغ انیمیشن در این استودیو مشغول به کار هستند و ما اطمینان داریم که آن ها انیمیشن کشور را به جایی می رسانند که حرف ها و پیام های انقلاب اسلامی را به جهان صادر کند. مزیت رقابتی قیمتی انیمیشن باعث توجه بسیاری از کمپانی ها به این مجموعه شده و قطعاً ما به زودی تحولات بیشتری در این مجموعه را شاهد خواهیم بود.

در این بازدید اهالی رسانه ضمن دیدار با سایر مدیران استودیو «صبیان» با مهدی قیدی مدیر توسعه بازار شرکت رایمون مدیا نیز دیدار کردند و از نزدیک در جریان تولید ساخت مجموعه های «حسنا کوچولو»، «اتل متل یه جنگل» و... قرار گرفتند که به سفارش سازمان هنری رسانه ای اوج و یا دیگر نهادها به تولید می رسد.

همچنین در این دیدار عنوان شد که به زودی بخش ویژه طراحی لباس استودیو «صبیان» نیز افتتاح خواهد شد. دیدار از جوایز داخلی و بین المللی انیمیشن های تولید شده در این استودیو یکی دیگر از بخش های این بازدید بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.