دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

«گاندو» به تبریز رسید + تصاویر جدید از سریال

سریال «گاندو»

سینماپرس: پربازیگر «گاندو» که جزو آثار امنیتی تلویزیون به شمار می‌رود و شهریور ماه کار خود را در تهران آغاز کرده بود، این روزها در شهر تبریز مشغول تصویربرداری سکانس های جدید است.

به گزارش سینماپرس، سریال پر بازیگر «گاندو» به کارگردانی جواد افشار که شهریورماه کار خود را در تهران آغاز کرده بود، این روزها در شهر تبریز مشغول تصویربرداری سکانس‌های جدید خود است و حدود ۷۰ درصد از کار تاکنون ضبط شده و کار تا پایان سال به اتمام می‌رسد. بعد از شهر تبریز، شیراز مقصد بعدی گروه است که تا قبل از سفر به ترکیه در یک‌ماه آینده باید سکانس‌های آن گرفته شود و نویسندگی کار را آرش قادری انجام داده است.

داریوش فرهنگ، وحیدرهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، ساراخویینی‌ها، علیرام نورایی،آزیتا ترکاشوند، نگارعابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجیدنوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی ، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری ، ناره گرگوریان، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال پر ستاره ایفای نقش خواهند کرد.

همچنین «گاندو» با حضور کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیر سلیمانی ،صالح میرزا آقایی و فرهاد قائمیان تصویربرداری می‌شود؛ ناگفته نماند جمع زیادی از بازیگران خارجی و ایرانی که در بخش تولید خارج از کشور به این مجموعه اضافه خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.