شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

اسامی نامزدهای جوایز «سینماحقیقت» اعلام نمی‌شود!

سینماحقیقت

سینماپرس: مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت درخصوص معرفی نامزدهای دریافت جایزه از دوازدهمین دوره‌ی این جشنواره اعلام کرد که امسال اسامی نامزدها اعلام نمی‌شود.

به گزارش سینماپرس، شهنام صفاجو مدیر روابط عمومی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره که کارگردانی آن برعهده مجید توکلی است، برنامه‌ای پیش‌بینی شده که اجرای آن مستلزم معرفی نشدن نامزدهای دریافت جایزه تا پیش از این برنامه است.

مدیر روابط عمومی جشنواره خاطرنشان کرد: این مراسم از ساعت ۱۸ عصر یکشنبه ۲۵ آذرماه ۱۳۹۷ در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طبق اعلام و درخواست نمایندگان خانه سینما و انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند که جایزه ویژه تماشاگران جشنواره «سینماحقیقت» را مدیریت می‌کنند، نتایج آرای مردمی ۲ روز پایانی این نظرسنجی اعلام نمی شود و فیلم منتخب تماشاگران، در آیین اختتامیه سینماحقیقت معرفی خواهد شد.

صفاجو در پایان گفت: جوایز جشنواره در پنج بخش مسابقه ملی، جایزه شهید آوینی، مسابقه مستندهای معدن و صنایع معدنی ایران، مسابقه بین‌الملل و جایزه تماشاگران، به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.