سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

تاثیر منفی تحریم در فروش مستند «اسرار دریاچه»

 نشست فیلم  مستند «اسرار دریاچه»

سینماپرس: آرمین ایثاریان بیان کرد که متاسفانه به دلیل مشکلات تحریم این فیلم نمی تواند به شبکه های مستند مهم جهان از جمله نشنال جئوگرافیک فروخته شود.

به گزارش سینماپرس، آرمین ایثاریان کارگردان و پژوهشگر مستند «اسرار دریاچه» ساخت این فیلم را حاصل تلاش یک گروه هفتاد نفره دانست که در مدت زمان سه سال با همه چیز جنگیدند و تا پای مرگ رفتند تا این فیلم ساخته شود.

آرمین ایثاریان در نشست فیلم خبر که با اجرای ناصر صفاریان مستند ساز و کارشناس مجری همراه بود درباره ساخت این فیلم که مورد استقبال زیادی هم قرار گرفته بود؛ گفت: ما برای تمام پلان های فیلم حتی برای پلان های هوایی استوری برد کشیده بودیم؛ کاری که کمتر در این دست پروژه ها انجام می گیرد.

ایثاریان فیلم را مورد توجه شبکه های مستند مهم جهان از جمله نشنال جئوگرافیک برای خرید دانست و گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات تحریم این فیلم نمی تواند به این شبکه و یا شبکه های مهم دیگر فروخته شود با اینکه آنها از خرید این فیلم استقبال کرده اند.

کارگردان فیلم « اسرار دریاچه» گفت: گروخ هفتاد نفره ما از جان خود گذشته بود و حتی آنها با فداکاری همراه با من وارد آب مسمومی شدند که آرسنیک داشت یا در دمای منفی ۳۰ درجه کار را تعطیل نکرد چون خود را عضو یک پیکره واحد می دانست که همه با هم تلاش می کردند این فیلم ساخته شود.

آرمین ایثاریان همچنین ساخت فیلم را نتیجه حمایت های مادی و معنوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانست و گفت: ساخته شدن این فیلم یک ریسک بود اما ما مطمین بودیم که اگر ساخته شود به اثری ماندگار تبدیل خواهد شد.

پویان آقابابایی فیلمبردار این فیلم هم که تدوین آن را هم برعهده داشته است؛ عنوان داشت: هر کسی که فیلم را می بیند فکر می کند این فیلم بیگ پروداکشن بوده درحالیکه این طور نیست و همه فیلم با فکر و نبوغ بچه ها با بودجه ای محدود ساخته شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.