جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

پیام دبیر جشنواره «سینماحقیقت»؛

طباطبایی‌نژاد: سینمای مستند آیینه‌ی فرهنگ و هویت است

سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد

سینماپرس: سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «سینماحقیقت» در پیامی اظهار کرد که سینمای مستند، آینه‌ فرهنگ و هویت است.

به گزارش سینماپرس، سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در پیامی درباره این جشنواره از سینمای مستند به عنوان آینه‌ فرهنگ و هویت یاد کرده است.

متن کامل پیام این پیام به این شرح است:

«هوالحق

سینمای مستند آیینه‌ فرهنگ و هویت است. ایران عزیز با پیشینه‌ غنی تاریخی و جغرافیای گسترده و متنوع، فرصت و موقعیتی بی‌بدیل را در ساحت هنر- رسانه‌ مستند فراهم آورده و فیلم مستند با اتکا به توانایی هنرمندان مستندساز، آینه‌دار این رنگین‌کمان فرهنگی‌ست. سینمای مستند رسانه‌ آگاهی و آگاهی ضرورت یگانه‌ توسعه و تعالی جامعه است.

مستندساز در نقطه‌ تلاقی اندیشه و دغدغه ایستاده است و فیلم مستند زمانی به کمال خود می‌رسد که تصویری خلاقانه و هنرمندانه از این همگرایی را برای ساختن دنیایی بهتر و زیباتر ارائه کند.

سینمای مستند ایران با تکیه بر دانش و تجربه استادان گرانقدر و دلگرم به حضور جوانان مستعد و باانگیزه، آینده‌ای روشن را برای سینمای کشور عزیزمان رقم زده است.

فرصت را مغتنم دانسته، برای همه‌ مستندسازان و همکارانی که در برگزاری جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» کوشیده‌اند، سرافرازی و سلامت آرزو می‌کنم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.