چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

اولین جلسه توجیهی چهاردهمین جشنواره رادیو برگزار شد

اولین نشست توجیهی چهاردهمین جشنواره رادیو

سینماپرس: اولین جلسه توجیهی چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو با رویکرد افزایش بخش تعاملی به این جشنواره، امروز ۱۴ آذرماه برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، شهرام ملازاده رییس کمیته داوری جشنواره جهانی رادیو در اولین جلسه توجیهی جشنواره چهاردهم که امروز چهارشنبه ۱۴ آذرماه با حضور نمایندگان جشنواره رادیو در شبکه های رادیویی برگزار شد، درباره افزایش بخش تعاملی و اینکه در جشنواره چهاردهم برنامه‌ها بر اساس ساختارهای گفتار، گفتگو، گزارش، مسابقه، مستند، مجله، نغمات و نمایش دسته بندی و داوری می شود، صحبت کرد.

نحوه و چگونگی ارسال آثار، بررسی سهمیه مورد استفاده شبکه ها، همچنین حضور رادیونما و بخش فضای مجازی در جشنواره از دیگر موضوعات این جلسه بود.

رییس کمیته داوری جشنواره جهانی رادیو ضمن بیان اهمیت حضور فعال شبکه ها و برنامه سازان رادیو در جشنواره امسال، بر هدف اصلی جشنواره که ارتقای کیفی آثار رادیویی است تاکید کرد و گفت: زمانبندی ارسال آثار رادیویی در فصل های تابستان و پاییز برای برنامه سازان فرصتی فراهم می کند تا ضمن ساخت و تولید آثار فاخر، برای ارتقای کیفیت برنامه های موجود در کنداکتور شبکه ها گام های مثبتی بردارند.

وی در پایان اظهار کرد: ورود رادیو پیام و افزودن بخش تعاملی به گردونه رقابت ها از جمله خبرهایی بود که در این نشست به اطلاع نمایندگان شبکه ها رسید.

در این جلسه نمایندگانی از رادیوهای مختلف حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.