سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

حضور بازیگران و فوتبالیست ها در «دو صفر طنز»

دو صفر طنز

سینماپرس: شقایق دهقان و سیروس دین محمدی مهمانان این هفته برنامه «دو صفر طنز» هستند که به نقد مسائل مختلف جامعه با زبان طنز می پردازد.

به گزارش سینماپرس، احسان زارع تهیه کننده این برنامه درباره با اینکه از این پس بازیگران و فوتبالیست ها به برنامه دو صفر طنزخواهند آمد گفت: این هفته ما در برنامه میزبان یک بازیگر سینما و تلویزیون و یک پیشکسوت فوتبالیست هستیم .
شقایق دهقان بازیگری سینما و تلویزیون که بیشتر با هنرمندی در مجموعه های طنز شناخته شده است این روزها کمترکار طنز بازی میکند. دو صفر طنز با همین موضوع با شقایق دهقان پنج شنبه ۱۵ آذر گفت و گو خواهد کرد و دلیل این کم کاری در حوزه طنز را می پرسد.
زارع افزود: مهمان دیگر برنامه سیروس دین محمدی است. پیشکسوت باشگاه استقلال که از دراین برنامه از علاقه مساوی خود به دو تیم استقلال و تراکتور سازی می گوید.
زارع ادامه داد: در کنار مهمان های برنامه مجله صوتی با ستون های مختلف و متنوع مثل ستون «توپ و بیل» ستون «ترند و پرند» و ستون «صدای مسئول» و غیره داریم.
وی گفت: در این برنامه شخصیت های مختلفی حضور دارند از جمله «منبع آگاه» که وی پشت پرده بسیاری از اتفاقات و اختلاس های بزرگ است.
گفتنی است ویژه برنامه دو صفر طنز پنج شنبه ها ساعت ۲۰ با اجرای علی زراندوز، و هنرمندی: رادمان غروی و عماد شمس الله، و به قلم: حمید پارسا،باران سیدی، بهار نام آور،سپیده داداشی، بشیر اسماعیلی و مجید اجاق لو از رادیو ایران روی موج FM ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج AM ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.