سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

اعلام آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره ملی «تسنیم»

 ‌‌‌سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس "تسنیم"

سینماپرس: سومین جشنواره ملی «تسنیم» با رویکرد ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین ارتقاء سطح کیفی و محتوایی آثار هنری از ۲۴ تا ۲۷ دی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مهلت ثبت نام در ‌سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس «تسنیم» چهاردهم آذرماه به پایان می‌رسد. این جشنواره با رویکرد ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین ارتقای سطح کیفی و محتوایی آثار هنری توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه سال  ۱۳۹۷ در مشهد برگزار می‌شود.

بر اساس آیین‌نامه این جشنواره علاوه بر تندیس، دیپلم افتخار و لوح تقدیر، در بخش عکس مجموعاً ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، در بخش فیلمنامه ۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و در بخش فیلم کوتاه ۳۸۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال به برترین‌های هر بخش اهدا خواهد شد.

‌ شرکت همه‌ فیلمسازان، نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی در این جشنواره آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت انجمن سینمای جوانان ایران(www.iycs.ir) ضمن مطالعه  آیین نامه، حداکثر تا تاریخ ۱۴ آذر فرم شرکت در ‌سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس «تسنیم» را تکمیل کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.