دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

آغاز اجرای نمایش «خاک شیرین» در تماشاخانه سرو

نمایش خاک شیرین

سینماپرس: آئین افتتاح نمایش «خاک شیرین» با حضور جمعی از هنرمندان و مدیران تئاترکشور شامگاه گذشته در تماشاخانه سرو برگزار شد.

به گزارش سینماپرس؛ در این مراسم که شامگاه گذشته و در تماشاخانه سرو برگزار شد حسین مسافر آستانه ضمن آرزوی موفقیت برای این اثر نمایشی بر ضرورت روشن نگاه داشتن چراغ تئاترمقاومت ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد.

در ادامه این مراسم علی برجی کارگردان این نمایش گفت: با همه گلایه‌هایی که از این مرد دیوانه آمریکایی (ترامپ) داریم و ناراحتی از شرایط اقتصادی کشور که همه اقشار را متأثر کرده و حتی سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکزی که شارژ مالی هنرمندان را بر عهده داشتند و حمایت معنوی از آن‌ها می‌کردند را به عقب رانده، باید گفت که واقعا چرخ فرهنگی ما نیاز به حمایت دولتی دارد. طبیعتا نمایش و هنر نیازمند حمایت دولتی است. امیدوارم این سوسوی فانوس تئاتر خاموش نشود و سالیان سال با نفس تماشاچی و حمایت ارگان‌های دولتی رشد و نمو  کرده و روشن بماند.

در این نمایش بهار ارجمند،‌ محمد بی‌ریا،‌ محمدرضا آزادفر، محمودرضا فراهانی و بهزاد رحمتی ایفای نقش می‌کنند. نمایش خاک شیرین روایت زندگی سخت یک دختر در دوران جنگ تحمیلی و روایتی از شهدای جنگ تحمیلی است که از جانش می‌گذرد و شهرش را در بمباران بعثی‌ها ترک نمی‌کند و در این میان حوادثی برایش اتفاق می افتد.

حسین مسافر آستانه،محمد علی ساربان،اکبر مددی مهر،داود موثقی،سیروس اسنقی، عطیه غبیشاوی،زری اماد،همسر مرحوم انوشیروان ارجمند، ،محمدرضا الوند، سپیده پهلوان زاده ، محمد بیاتی و محسن سلیمانی مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس از جمله هنرمندان و مدیران حاضردر این مراسم بودند.

این نمایش از شب گذشته به مدت ۳۰ شب از ساعت ۱۹ در تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس واقع در خیابان آیت الله طالقانی،نرسیده به تقاطع مفتح،جنب ایستگاه مترو پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.