دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

نگاهی به «داخل اسراییل»

برنامه «داخل اسراییل»

سینماپرس: برنامه «داخل اسراییل» با موضوع بررسی ویژگی های رژیم اشغالگر اسراییل و سیستم داخلی آن از ۱۴ آذر ماه روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «داخل اسراییل» در ۱۳ قسمت ۲۵ دقیقه ای در لندن تولید شده و از آیتم های مختلفی همچون گفتگوی کارشناسی، گزارش، مستند کوتاه، تحلیل انعکاس اخبار در رسانه های رژیم اشغالگر اسراییلی و شبکه های اجتماعی تشکیل شده است.

«داخل اسراییل» با نگاهی نقادانه به بحث و تبادل نظر درباره تحولات داخلی رژیم اسراییل اعم از سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می پردازد.

اولین قسمت از این مجموعه برنامه به ناراحتی ساکنان رژیم اشغالگر اسراییل از نتانیاهو و خانواده وی که از پول مالیات مردم برای هزینه ها و امور شخصی خود استفاده می کنند، پرداخته است.

این برنامه با نگاهی به اتهامات علیه سارا نتانیاهو همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر کلاهبرداری و سوءاستفاده از پول های مالیات دهندگان، اتهامات علیه بنیامین نتانیاهو درباره فساد و رشوه‌خواری و احتمال کناره‌گیری نتانیاهو پس از اثبات این اتهامات را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

«داخل اسراییل» با اجرای حییم برشیث از ۱۴ آذر ماه روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود و چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۹ به مدت ۲۰ دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۴، جمعه ساعت ۱۸، دوشنبه ساعت ۱۷:۲۰ و سه شنبه ساعت ۲۰ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.