دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

اعضای هیات انتخاب جشنواره پویانمایی تهران مشخص شدند

هیات انتخاب جشنواره پویانمایی تهران

سینماپرس: هیات انتخاب یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از روز پنجشنبه ۱۵ آذر بررسی آثار این رویداد هنری را آغاز می کند.

به گزارش سینماپرس، انتخاب اولیه‌ فیلم‌های بخش مسابقه ایران و بین‌الملل یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران را گروهی هفت نفره در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام می دهند.

امسال ۵۶۸ فیلم در بخش مسابقه ایران و بیش از ۱۰۰۰ فیلم از ۸۳ کشور جهان در بخش مسابقه بین‌الملل یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران شرکت کرده‌اند.

اسماعیل شرعی مدیر آموزش و مدرس انیمیشن و داور جشنواره‌های متعدد، محمد خیراندیش نویسنده و کارگردان انیمیشن، امید خوش‌نظر عضو پیوسته‌ انجمن فیلمسازان انیمیشن بین‌الملل و نویسنده و کارگردان انیمیشن، رضا منتظری‌مقدم دبیر پیشین شورای راهبردی فیلم ۱۰۰ و سردبیر و تهیه کننده‌ برنامه‌های تلویزیون، مریم خلیل‌زاده نویسنده، طراح و کارگردان انیمیش، بابک نکویی تهیه کننده و کارگردان انیمیشن و مدیر و موسس استودیو گنبد کبود و علی نوری‌اسکویی نویسنده و کارگردان و مدیر هنری پروژه‌های مختلف داستانی، مستند و انیمیشن، اعضای هیات انتخاب یازدهمین دوره جشنواره پویانمایی را تشکیل می‌دهند.

این جشنواره در چهار بخش «مسابقه»، «خارج از مسابقه»، «نمایش ویژه» و «چشم‌انداز» از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در تهران از سوی کانون پرورش فکری برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.