یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

دارابی: ارائه، نمایش و تبیین کارنامه انقلاب ضرورت دارد

علی دارابی

سینماپرس: معاون امور استان های رسانه ملی با اشاره به موفقیت‌های نظام اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته، گفت: رسانه ملی در تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب آمادگی کامل دارد.

به گزارش سینماپرس، علی دارابی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مازندران با اشاره به ادامه خدمت علی صادق مقدسی در استان البرز و حضور هادی ابراهیمی در مازندران، اظهار داشت: امروز اطلاع رسانی همانند فضای تنفسی برای جامعه نیاز است.

وی افزود: مقدسی مدیری جهادی پرکار،کم سخن و اندیشمند است که در استان‌هایی چون گلستان و مازندران درخشیده است.

به گفته دارابی، صداقت و انگیزه برای خدمت و فعالیت جهادی همراه با تلاش از ویژگی‌های برجسته هادی ابراهیمی است که در سنگرهای مختلف دفاع و فرهنگ انجام وظیفه می‌کند.

دارابی،  همخوانی استاندار بومی و مدیرکل صدا و سیمای بومی را فرصتی مغتنم در کار و تلاش عنوان کرد و افزود: دستاورد سال چهلم انقلاب منزلت یافتن زنان در انقلاب اسلامی است که در کنار سازندگی‌های زیاد، آزادی، امنیت و استقلال برای ما فراهم شده است.

وی با اشاره به وابستگی‌های سنگین کشور مان ایران در ساخت سدها و زیرساخت‌های برقی و گازی در قبل انقلاب، گفت: امروز جوانان این سرزمین با توانمندی علمی جهاد در حوزه اقتصادی و عمرانی را ایجاد کرده اند.

دارابی با تاکید بر اینکه ارائه، نمایش و تبیین کارنامه انقلاب ضرورت دارد، ادامه داد: همه مسئولان فرهنگی و اجرایی در این زمینه مسئولیت دارند.

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران نیز گفت: امروز با رشد تکنولوژی رسانه‌ها نقش مهمی دربیداری و مطالبه‌گری جامعه دارند.

وی بیان کرد: با توجه به جنگ نرم دشمنان انقلاب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نقش صدا و سیما به عنوان یک رسانه دیداری و شنیداری وظیفه سنگینی دارد.

حسین زادگان بیان کرد: رسانه‌ها به ویژه صداو سیما یک پل ارتباطی میان مردم، حاکمیت و دولت است که ادارات به ویژه روابط عمومی‌ها باید تعامل بیشتری با رسانه‌ها داشته باشند.

وی گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها جهت توسعه اشتغال و جامعه استفاده کنیم و اختلافات سیاسی را کنار بگذاریم و همه درمسیر اعتلای نظام گام برداریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.