شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵

«گربه ها و آقاها» در تماشاخانه انتظامی

نمایش «گربه ها و آقاها»

سینماپرس: نمایش «گربه ها و آقاها» به کارگردانی احسان بیات فر از ١١ آذرماه در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می رود.

به گزارش سینماپرس، نمایش «گربه ها و آقاها» به نویسندگی حسین امرایی و طراحی و کارگردانی احسان بیات فر از روز یکشنبه ١١ آذرماه ساعت ٢١ در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان اجرای خود را آغاز می کند.

این نمایش در پنجمین جشنواره تئاتر شهر، موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد، طراحی صحنه و کاندیدای بهترین کارگردانی و نمایشنامه شد.

در یادداشت کارگردان آمده است: نمایش «گربه ها و آقاها» با تکیه بر سوء مصرف مواد مخدر با مفهوم اعوجاج زمان سعی در طرح این جمله از بودا را  با این مفهوم دارد که «کسی که  به خورشید پشت می‌کند، هیچ چیز جز تاریکی سایه خویش را نخواهد دید.»

در این نمایش بازیگرانی چون لادن نازی، مسعود رمضانی، محمدرضا جمشید پ ، احسان بیات فر، حسین امرایی و علی میری ایفای نقش می کنند.

برخی از عوامل این اثر نمایشی عبارتند از طراح نور: محمد رسولی، طراح پوستر و بروشور: علی جدیدی، ساخت تیزر: ایمان بیات فر، گروه کارگردانی: مبین سالم پور، محمد دائی چین، عکاس: سمیرا جوان گنجی، منشی صحنه: فرناز مهدی پور، ساخت دکور: اسدالله فراهانی، حسین عاشری، روابط عمومی: آذین پورزند، حامی مجازی: ایلیا شمس ( تئاتر بازها).

نمایش «گربه ها و آقاها» به نویسندگی حسین امرایی، طراحی و کارگردانی احسان بیات فر از روز یکشنبه ١١ لغایت ٢٨ آذر ماه در تماشاخانه استاد انتظامی  واقع در خانه هنرمندان ساعت ٢١ اجرای خود را آغاز می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.