شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

اکران مردمی «پیشونی سفید ۲» در سینما آزادی برگزار شد؛

سیدجواد هاشمی: سینمای کودک هرروز مظلومتر می شود

اکران مردمی «پیشونی سفید ۲» در سینما آزادی

سینماپرس: اکران مردمی فیلم سینمایی «پیشونی سفید ۲» ساخته سیدجواد هاشمی روز گذشته در سینما آزادی و با حضور بازیگران و عوامل فیلم برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، سیدجواد هاشمی تهیه کننده و کارگردان فیلم طی سخنانی پیش از آغاز نمایش فیلم گفت : متاسفانه عرضه غیر قانونی و قاچاق فیلمهای مختلف از طریق لوح فشرده و سی دی همچنان ادامه دارد و در چند روز گذشته حدود ۴۰ هزار سی دی کپی غیر مجاز فیلم «پیشونی سفید ۱» در کشور کشف  شده است و امیدوارم این اتفاق برای «پیشونی سفید ۲» رخ ندهد.
وی ادامه داد : فیلم «پیشونی سفید ۲» هر چند در شرایط خوبی اکران نشد اما خوشبختانه استقبال از این فیلم خوب بوده است و به تعداد سالنهای سینمای این  فیلم اضافه شده است و هم اکنون در بیش از ۱۵۰ سالن اکران شده است.

هاشمی با اشاره به وضعیت امروز اقتصادی مردم گفت : این روزها بزرگترها به سختی کار  می کنند تا  در یک شرایط اقتصادی بد امکانات زندگی را برای کودکان خود فراهم  کنند و در این میان ما قدردان کودکان و بزرگسالانی هستیم که برای تماشای فیلم کودک به سینما می آیند.

وی ادامه داد : متاسفانه سینمای کودک مظلوم است و هرروز مظلومتر می شود و امیدوارم روزی  مانند دهه ۶۰ کودکان ما عادت به سینما رفتن پیدا کنند.

در ادامه این مراسم آلبوم موسیقی فیلم پیشونی سفید۱ و ۲ توسط بهنام صبوحی آهنگساز فیلم رونمایی شد و اعلام شد که این آلبوم  هم اکنون در فروشگاههای معتبر عرضه شده است

همچنین ترلان پروانه یکی از بازیگران فیلم بر اساس قولی که در برنامه خندوانه داده بود تعداد ۲۰ نفر از کودکان کم توان مالی و همچنین  توان یاب را به اکران این فیلم دعوت کرده و همراه خود آورده بود  و انها در کنار بازیگران و عوامل فیلم به تماشای پیشونی سفید ۲ نشستند

در این مراسم سید جواد هاشمی تهیه کننده و کار گردان فیلم ، حسین احمدی و مرتضی وطن خواه سرمایه گذاران فیلم ،محمدرضا شریفی نیا ،پژمان بازغی ،ترلان پروانه، حسام نواب صفوی ،ارسلان قاسمی،ساغر عزیزی، امیر رضا احمدی ، رکسانا وطن خواه ،فرزانه زهره وند،بازیگران فیلم ،بهنام صبوحی آهنگساز، بهارک رمضانی،مجری طرح،عباس دالدار دستیار کارگردان، به همراه محمدرضا علیمردانی ،هلیا امامی ،مستانه مهاجر، سعید ترابیان مدیر عامل کنج نامه همدان حضور داشتند.

نظرات

  • علیرضا ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۷
    0 0
    آخه برادر من با این فیلم های سینمایی که شما برای کودکان میسازید چه توقعی باید داشته باشیم... گویا هدف کارگردانی و تهیه کننده بودن است و بس!!!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.