شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

اجرای نمایش «خاک شیرین» در تماشاخانه سرو

 نمایش «خاک شیرین»

سینماپرس: نمایش «خاک شیرین» به کارگردانی علی برجی از ۱۱ آذرماه به مدت یک ماه در تماشاخانه خانه سرو روی صحنه می رود.

به گزارش سینماپرس، نمایش «خاک شیرین» بر اساس نمایشنامه ای از حامد مکملی در تماشاخانه خانه سرو به مدت یک ماه اجرا خواهد شد.

بهار ارجمند، محمد بی ریا، محمدرضا آزادفر، بهزاد رحمتی و محمود رضا فراهانی، سهیل قاسم خانی، سلیمان مختاری، حسین دهنوی، محمدجواد مقصودی و سینا حسامی فر بازیگران این نمایش هستند. این نمایش از یازدهم آذر و پس از پایان شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت از ساعت ۱۹ پذیرای علاقمندان خواهد بود و محمودرضا فراهانی تهیه کنندگی این نمایش را برعهده خواهد داشت.

سهیل قاسم خانی و زیبا کاظمی دستیاران کارگردان، سلیمان مختاری مدیر صحنه، الهام متو منشی صحنه، جلال کاشانی طراح صحنه و نور این نمایش هستند.

علی برجی پیش از این نیز نمایش «۶۴۱۰» را اردیبهشت سال جاری بر اساس نمایشنامه ای از محسن عظیمی و با موضوع زندگی و اسارت شهید حسین لشکری در تماشاخانه سرو روی صحنه برده بود.

تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس به عنوان تنها تماشاخانه تخصصی نمایش هایی با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در شهر تهران، در خیابان آیت الله طالقانی تقاطع خیابان شهید مفتح، جنب ایستگاه مترو طالقانی واقع گردیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.