چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

«۰۰۹۸» به زودی روی آنتن شبکه آموزش

برنامه «۰۰۹۸»

سینماپرس: برنامه «۰۰۹۸» با موضوعاتی پیرامون مهارت های زندگی، تعلیم و تربیت فرزندان و شیوه های مختلف زندگی به زودی از شبکه هفت سیما روی آنتن می رود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «۰۰۹۸» کوششی است در راستای آموزش غیرمستقیم مهارت های زندگی و چگونگی انتخاب سبک زندگی خانواده که اولین هدف محتوایی و اجرایی آن ارتباط موثر در خانواده است. همچنین این برنامه به حلقه مفقوده زندگی که آسیب های اجتماعی (طلاق، اعتیاد) را در پی دارد، می پردازد.

در هر برنامه ۳ گروه از خانواده های مختلف (پدر و مادر) حضور می یابند. این ۳ گروه شرکت کننده ۲۰ نفر را به عنوان هوادار به استودیو می آورند، سپس گفتگویی بین ۳ گروه و تماشاگران صورت می گیرد.

موضوع هر برنامه به قید قرعه توسط شرکت کنندگان انتخاب می شود و همچنین یک مشاور در ابتدای برنامه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

در برنامه «۰۰۹۸» سعی شده از نگرش تک بعدی پرهیز و به ابعاد اجتماعی و جامعه شناسی پرداخته شود و موضوعاتی پیرامون مهارت های زندگی، تعلیم و تربیت فرزندان و شیوه های مختلف زندگی برای بحث در برنامه انتخاب شده است.

برنامه «۰۰۹۸» در گروه مهارت های تخصصی و عمومی و به تهیه کنندگی محسن زارعیان در ۲۶ قسمت ۱۰۰ دقیقه ای به زودی از شبکه هفت سیما روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.