چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

فردا؛ برگزاری اختتامیه بخش جنبی جشنواره فیلم «رشد»

چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

سینماپرس: مراسم اختتامیه بخش جنبی چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «رشد» پنج‌شنبه یکم آذرماه در سینما فلسطین برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس؛ در این مراسم  صنوفی از خانه سینما و برخی وزارتخانه ها و سازمان ها به فیلم های ایرانی منتخب خود در جشنواره ی بین المللی فیلم رشد جایزه می دهند.

از جمله این صنوف و نهادها می توان به انجمن مستندسازان ایران، انجمن فیلم کوتاه، آسیفا، صنف خانه سینما، انجمن سینمای جوانان ایران، مرکز توسعه ی سینمای کودک و نوجوان ایران، منطقه ی فرهنگی- گردشگری عبّاس آباد، انجمن اهدای عضو ایران، موسسه ی توانمندسازی انجمن های کودکان کار و خیابان (تاک) و جایزه ی مصطفی با اهدای جایزه به فیلم های برگزیده خود از آنها تقدیر می کنند.

هیات داوران هرکدام از بخش های مختلف از کارشناسان حوزه آموزش و پرورش؛ سینماگران و متخصصان حوزه های مرتبط هستند.

در میان داوران  بخش جنبی؛ چهره های سرشناسی چون مجید مجیدی، فاطمه معتمد آریا، منوچهر شاهسواری، نرگس آبیار، رضا درستکار، علی زارعان، رهبر قنبری، علی عبدالعلی زاده و نادره ترکمانی حضور دارند.

جوایز داوری های جنبی متشکل از لوح تقدیر و وجه نقدی است که توسط نهادها و سازمان های اهدا کننده ی جایزه تأمین شده است. همچنین جوایز صنوف و نهادهای سینمایی را رئیس سازمان سینمایی تأمین کرده است.

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از ۲۵ آبان تا ۲ آذر چهل و هشتمین جشنواره ی بین المللی فیلم رشد را برگزار می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.