سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

دومین جشنواره تلویزیونی مستند ۳۰ آبان به کار خود پایان می‌دهد

جشنواره تلویزیونی مستند

سینماپرس: مراسم اختتامیه دومین جشنواره تلویزیونی مستند با معرفی برگزیدگان، روز چهارشنبه ۳۰ آبان در دانشگاه صداوسیما برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، سلیم غفوری مدیر شبکه مستند درباره جزییات برگزاری اختتامیه دومین دوره جشنواره تلویزیونی مستند گفت: دومین جشنواره تلویزیونی مستند که از ۳۰ تیرماه شروع و تا چهارشنبه ۲۸ شهریور ادامه داشت، روز چهارشنبه ۳۰ آبان در دانشگاه صداوسیما به کار خود پایان می‌دهد.

وی ادامه داد: دومین جشنواره تلویزیونی مستند، کار خود را با پخش ۶۷ مستند در قالب ۴۵ برنامه تلویزیونی شروع کرد. آثار این دوره بعد از فراخوان از میان بیش از ۳۸۰ اثر رسیده به دبیرخانه انتخاب شد و روی آنتن رفت.

غفوری یادآور شد: در این دوره ۳۷ مستند در بخش کوتاه، ۱۹ مستند در بخش نیمه بلند و ۱۱ مستند در بخش بلند توسط هیات داوری و مردم پذیرفته شده و با هم به رقابت پرداختند.

مدیر شبکه مستند عنوان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی را از طرف فیلمسازان جوان به ویژه شهرستانی‌ها شاهد بودیم.

غفوری با بیان اینکه همزمان با این دوره جشنواره بخش مسابقه عکس مستند نیز برگزار شده است، گفت: با فراخوان دبیرخانه ۳ هزار و ۶۴۱ نفر در سامانه ثبت نام کردند و بیش از ۱۲ هزار عکس به دبیرخانه ارسال شد که از میان این آثار به انتخاب هیات داوران این بخش، ۵۰ اثر به بخش مسابقه راه یافتند که ۴۰ اثر در بخش تک عکس و ۱۰ اثر در بخش مجموعه عکس پذیرفته شد.

این آثار از ۳۰ آبان تا ۹ آذر در مجموعه صبا واقع در خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر پلاک ۱۲۵ برای بازدید عموم به نمایش درمی‌آیند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.