یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

مرور تاریخ شفاهی ایران و آمریکا در شبکه ۴؛

ویژه برنامه «چهل سیزده» با اجرای ده‌نمکی روی آنتن می‌رود

برنامه تلویزیونی «چها سیزده»

سینماپرس: «چهل سیزده» ویژه‌برنامه رسانه ملی در هفته استکبارستیزی است که از امشب در ۶ قسمت به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش سینماپرس؛ اولین قسمت از برنامه تلویزیونی «چهل سیزده» امشب یکشنبه ۱۳ آبان با اجرای مسعود ده‌نمکی از تلویزیون پخش می‌شود. ده‌نمکی پیش از این برنامه تلویزیونی «چهل و هشت» را در هفته دفاع مقدس اجرا کرده بود. حسین شیخ‌الاسلام مهمان برنامه جدید ده‌نمکی است.

 شیخ‌الاسلام مشاور سابق وزیر امور خارجه و یکی از دانشجویانی بوده است که در ماجرای تسخیر سفارت آمریکا در سال ۱۳۵۸ حضور داشته است. او در این برنامه از چگونگی برخورد با گروگان‌ها، تلاش کارتر برای ارتباط با امام خمینی(ره) و نقش موسوی خوئینی‌ها در جریان تسخیر سفارت می‌گوید.

«چهل سیزده» ویژه‌برنامه رسانه ملی در هفته استکبارستیزی است که هرشب از ساعت ۲۲:۱۵ با اجرای مسعود ده‌نمکی روی آنتن شبکه ۴ می‌رود.

محمدحسن روزی‌طلب و مهدی خانعلی‌زاده سردبیران این برنامه تلویزیونی هستند. محمدمهدی سموعی تهیه‌کننده «چهل سیزده» است.

نظرات

  • مهدی ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۳:۵۶
    0 0
    میخواستم به آقای ده نمکی بگم : بزرگوار قبل از اینکه بخوای مجری گری کنی و تو این ژانر برنامه سازی وارد بشی ، ای کاش یه دوره مجری گری میدیدی بعد تو این زمینه وارد میشدی. علی رغم علاقه شدیدم به موضوع این برنامه ولی متاسفانه متاسفانه و صد متاسفانه به خاطر سبک اجرای شما شبکه را تعویض، و مستند راز زندگی یخها رو دیدم. ( اجازه بده میهمان برنامه رشته کلام را در دست گرفته و صحبت کند، برنامه جنجالی و محاکمه گرانه که نیست) موضوع اطلاع رسانی است. آیا غیر از این است؟؟؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.