چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

با هدف ایجاد توجه نسبت به نوجوانان

تدارک شبکه امید برای هفته نوجوان با برنامه «فوق العاده»

هفته نوجوان شبکه امید

سینماپرس: شبکه امید سیمای جمهوری اسلامی هفته آینده را تحت عنوان «هفته نوجوان» تعریف کرده و ویژه برنامه ای جهت پخش روزانه در آن تدارک دیده است.

به گزارش سینماپرس، شبکه امید با توجه به نیازها، دغدغه ها و مسایل نوجوانان، هفته ای را به عنوان هفته نوجوان (از ۸ تا ۱۳ آبان) پیشنهاد می کند تا با بهره گیری از این فرصت بتواند توجه مردم و نهادهای مختلف را به این قشر بزرگ جامعه متوجه کند.

در همین راستا شبکه امید برنامه هایی را برای مخاطبان نوجوان تدارک دیده که از جمله آنها ویژه برنامه «فوق العاده» است که در ۷ قسمت هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه از آنتن این شبکه پخش خواهد شد.

دوربین این برنامه در هر قسمت به یک مدرسه دخترانه یا پسرانه خواهد رفت و آیتم های ضبطی در فضای مدرسه پخش می کند.

ویژه برنامه ترکیبی «فوق العاده» با آیتم های مختلفی مانند نوجوان و خودباوری، نوجوان و هیجان، نوجوان و مسئولیت اجتماعی، نوجوان و آینده و همچنین نوجوان و فضای مجازی با هدف تقویت برای امید به آینده در نوجوانان، تقویت حضور مسئولانه نوجوانان در اجتماع، ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی در نوجوانان و همچنین نزدیک کردن والدین به نوجوانان پخش می شود.

دعوت از مهمانان نوجوان و بزرگسال که فعالیت های ویژه یا موفقیت های خاصی در دوران نوجوانی کسب کرده اند حال و هوای خاصی به این برنامه خواهد داد.

دوربین «فوق العاده» با حضور در بین نوجوانان و بزرگسالان، از ویژگی های دوران نوجوانی و جذابیت ها و خاطرات این دوران جویا می شود.

ویژه برنامه «فوق العاده» به تهیه کنندگی هومن ستوده و با اجرای مشترک آلاء خامه یار و رامتین چیت سازان از محل باغ کتاب از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ مهمان علاقمندان شبکه امید خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.