یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹

شوی استعدادیابی احسان علیخانی

احسان علیخانی-ماه عسل

سینماپرس: به گفته مدیر شبکه سه سیما، برنامه استعدادیابی احسان علیخانی یکی از ویژه برنامه هایی است که این شبکه برای زمستان تدارک دیده است.

به گزارش سینماپرس: علی فروغی در برنامه «حالا خورشید» درباره مسابقه ها و برنامه های جدید شبکه سه گفت: «ما در زمستان احسان علیخانی را داریم که با یک شوی استعدادیابی می آید. او با یکی دو شب با یک برنامه استعدادیابی می آید که بعد از خبر ۲۲ پخش می شود. یک شب هم شما(رضا رشیدپور) با یک مجله سیاسی اجتماعی با نام «حالا مهتاب» حاضر می شوید. همچنین یک مسابقه با نام «قهرمان ایرانی» داریم. ضمن اینکه برنامه «برنده باش» نیز با گلزار ادامه پیدا می کند.»

مدیر شبکه سه در این برنامه تأکید داشت که شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان بسیاری با دستور کار دشمنی با ایران در حال برنامه‌سازی هستند، در حالی که در تلویزیون فقط بیست سی شبکه ملی توانستیم ایجاد کنیم که برنامه‌های برند دارند. او از حضور چهره‌های مشهوری مثل محمدرضا گلزار در مقام اجرا دفاع کرد و حضور آن‌ها را باعث راحت‌تر ارتباط برقرار کردن مردم با برنامه دانست.

از دیگر برنامه‌هایی که در کنداکتور زمستانی شبکه سه وجود دارد برنامه‌ای در سبک مسابقات ماجراجویانه خارجی با عنوان «قهرمان ایرانی» است که قرار است در کنار دو سریال جدید از عزیزالله حمیدنژاد و همایون اسعدیان روی آنتن بروند و آنطور که علی فروغی گفت مخاطب از صبح که تلویزیون را روشن می‌کند تا پایان شب نیازی به عوض کردن کانال پیدا نکند و دیگر شبکه‌ها را حذف کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.