چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

به مناسب چهلمین سال انقلاب:

حسن هدایت «پسران سفیدرود» را می سازد

حسن هدایت کارگردان

سینماپرس: حسن هدایت که کارگردانی سریال «کارآگاه علوی» را در کارنامه دارد، مجموعه تلویزیونی «پسران سفیدرود» را خواهد ساخت.

به گزارش سینماپرس، حسن هدایت به عنوان کارگردان جدید سریال «پسران سفیدرود» انتخاب شده است و پرویز شیخ طادی که پیش‌تر نام او به عنوان کارگردان این سریال اعلام شده بود به دلیل مشغله کاری نتوانسته گروه را همراهی کند.

لوکیشن اصلی این سریال که به تهیه‌کنندگی اسد الله اعلایی در ۲۶ قسمت تولید خواهد شد، در گیلان خواهد بود و سریال بزودی از همین شهر کلید خواهد خورد.

این مجموعه تلویزیونی که هم زمان باچهلمین سال انقلاب اسلامی ایران توسط مرکز سیما فیلم تولید می‌شود، داستان نوجوانی به نام «امیرحمزه» درروستای پاشاکی درشمال کشور را نشان می‌دهد. امیرحمزه بایاری پدربزرگ انقلابی و دوستان مبارز زندانی‌اش به آگاهی انقلابی می‌رسد و طی حوادثی در مسیر مبارزه با حکومت پهلوی قرار می‌گیرد. او می‌فهمدکه دفاع ازاعتقادات دینی، استقلال و آزادی هزینه دارد و باید از جان مایه گذاشت.

فیلمنامه «پسران سفیدرود» توسط فرهاد پورسعیدی، براساس رمانی به همین نام، نوشته محمدرضا محمدی پاشاک به نگارش درآمده است.

اسدالله اعلایی تهیه کننده این سریال پیشتر تهیه کنندگی برنامه موفق «نیمرخ» و همچنین حسن هدایت کارگردانی سریال «نزدیکی‌های بهشت» را در کارنامه کاری خود داشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.