سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

نمایش «گل‌های داوودی» و «جاده‌های سرد» در موزه سینما

«گل‌های داوودی» و «جاده‌های سرد»

سینماپرس: در ادامه نمایش گزیده های چهل سال سینمای ایران، فیلم های سینمایی «گل‌های داوودی» و «جاده‌های سرد» با حضور کارگردانان آنها در موزه سینما اکران می شوند.

به گزارش سینماپرس، در دومین جلسه از ویژه برنامه «نمایش گزیده‌ چهل سال سینمای ایران» که پنجشنبه سوم آبان‌ ماه در موزه سینما برگزار می‌شود، ۲ فیلم سینمایی «گل‌های داوودی» و «جاده‌های سرد» از تولیدات سال‌های ۱۳۶۳ و ۱۳۶۴ روی پرده می‌روند.

در این اکران ویژه  رسول صدرعاملی کارگردان فیلم «گل‌های داوودی» و مسعود جعفری جوزانی کارگردان «جاده‌های سرد» همراه مردم به تماشای فیلم‌های خود می‌نشینند و از روند ساخت این فیلم‌ها سخن می‌گویند.

فیلم‌های معرفی شده در ویژه برنامه «نمایش گزیده‌ چهل سال سینمای ایران» با تلاش فیلمخانه ملی ایران برای نخستین بار و ویژه این برنامه، اسکن و اصلاح رنگ شده‌اند از این رو اعضای سینماتک موزه سینما نسخه‌های باکیفیت بالا از فیلم‌های چهار دهه سینمای ایران را خواهند دید.

این ویژه‌ برنامه تا پایان سال ۱۳۹۷ ادامه خواهد داشت و پنجشنبه‌های هر هفته در ۲ سانس ۱۵ و ۱۷ دو فیلم سینمایی ویژه مخاطبانی که در این گردهمایی ثبت‌نام کرده‌اند، اکران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.