سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

از بس ضرغامی بی‌خیالی طی کرد و رو داد، رسیدیم به اینجا!

عزت‌الله ضرغامی رییس سازمان صداوسیما*

سینماپرس: حسین قدیانی با انتشار پستی در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی به انتقاد از مدیریت ضرغامی و عدم برخورد با رفتارهای غیرحرفه ای عادل فردوسی پور پرداخت.

حسین قدیانی با انتشار پستی در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی به انتقاد از مدیریت ضرغامی پرداخت و نوشت:

واضح بود که در شب تأدیب شومن ۹۰ سیلی از فحش، روانه‌ی پیج مدیر جوان شبکه‌ی ۳ بشود و خب! وقتی این‌چنین قرار است مادر و خواهر علی فروغی، ناسزا بشنوند، گمان نکنم بازی با اسم مدیر پیشین صداوسیما خیلی هم دارای هتک حرمتی باشد، به‌خصوص ناظر بر مواضع اخیرش! والله دیشب خواستم ذیل عکسش، متنی در پیجم بگذارم با این شرح؛ «آهای ملت! تا از دست نرفته، سر جدتان در انتخابات بعدی ریاست‌جمهوری به طرف رأی بدهید! » الغرض! عادل را مجری ماهری می‌دانم! نیز ۹۰ را برنامه‌ای جذاب ولو کمی تا قسمتی مریض و شیطان و دوبه‌هم‌زن! با همه‌ی این اوصاف، نظم و نسق سازمان صداوسیما، بالاتر از شئونات هر شومنی است! نه فردوسی‌پور و نه حتی فروغی، بالاتر از رسانه‌ی ملی نیستند! بگذارید اعترافی بکنم؛ با همه‌ی نقدهایم به پاره‌ای از بی‌عدالتی‌های ورزشی و صدالبته سیاسی عادل، دوست داشتم امشب ۹۰ پخش می‌شد! و اساسا هر دوشنبه‌ای! لیکن مدیر شبکه‌ی ۳ فقط که نباید به دل دوست‌داران فوتبال نگاه کند! بگذریم که همه‌ی فوتبالی‌ها هم عاشق فردوسی‌پور یا ۹۰ نیستند!

کاش می‌شد منبعث از رفتار غیرحرفه‌ای اخیر عادل- که مع‌الاسف مشتی بود نمونه‌ی خروار! - فردوسی‌پور جوری جریمه می‌شد که منجر به عدم پخش ۹۰ نشود لیکن بیاییم بررسی کنیم چرا کار مدیر جوان و مجری جوان به اینجا کشیده! بگذار حرفم را رک بزنم؛ مقصر، ضرغامی است! خیلی هم ضرغامی است! آنقدر که من از تیتر «ضرغامی یا زرغامی!؟ » هیچ نترسم! بله! امشب ۹۰ پخش نشد، چون ضرغامی، خواسته یا ناخواسته عادل را به این توهم رساند که حتی از سازمان صداوسیما هم بزرگ‌تر است! ضرغامی اگر همه‌ی سالیان مدیریتش بر تلویزیون، به عادل و امثالهم می‌فهماند که «نازنینی تو، ولی در حد خویش» هم امشب ۹۰ پخش می‌شد و هم پیج فروغی اوضاع عادی می‌داشت! گمانم گره‌ای که می‌شد با دست، باز کرد را؛ از بس ضرغامی بی‌خیالی طی کرد و رو داد که برسیم به امشب! لذا معتقدم؛ ضرغامی فقط به فروغی ظلم نکرده؛ به عادل هم کرده! او با عادل کاری کرد که شومن ۹۰ برای خود «حق لوس بودن» قائل شود!

آقای ضرغامی! شما هم یک اصولگرای لوسی که چون دلت می‌خواهد رئیس‌جمهور شوی، به هیچ‌ نظم و نسقی پایبند نیستی! به #جمنا چه که سرکار، نه مدیریت #قالیباف را داری، نه محبوبیت #رئیسی را!؟ نه! ریاست بر کابینه، فقط به ژست موافقت با حضور زن در سکو نیست! که اگر هم باشد، شما صف آخر پوپولیسمی! ختم سخن؛ دیروز گوش عادل را گرفته بودی، امروز ۹۰ کمربند نمی‌خورد! فروغی هم فحش نمی‌خورد...
 

نظرات

  • علی ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۰
    0 0
    ضرغامی می خواد رئیس جمهور بشه؟ خخخ
  • حسين ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۳:۰۱
    0 0
    به نفر بايد يه گوشمالي اقلاً مختصر به اين عادل بده،ديگه خيلي اعتماد به سقف! پيدا کرده و هرچي دهنش برسه ميگه.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.